Selasa, 6 Mac 2012

Kerja oh Kerja

Salam pagi semua.... ->
Misi blom selesai...wahai wanita...
Usai bekpes..tercari2 nk wat keje ape pagi2..kerja terlalu banyak tapi xtau nk settle mane satu..keje sbg pembantu kebajikan ni x straight mcm org len..aku ade flow yg perlu wat sendiri..asal tidak melanggar batas...tp yg penting aku menjaga kebajikan orang.dan paling penting klien aku adalah orang miskin!!

So..pagi2 camni ingt nk trun padang la..da beberapa hari tidak menjengah klien di kampung2..membuat kaji semula pada klien lama..kadang2 seronok bekerja begini..melihat klien cukup makan..cukup bagai dan bahagia..Senang aku melihat...cek2 fail kes dlu n dapat bebrapa bijik rumah nak pi...hohoo
rezeki yang datang kalau dilakukan seiklas hati InsyaAllah..KEBERKATAN la jawabnya..saat menggalas janji menjawat jawatan ini..dalam AKUJANJI..setulusnya aku berniat mencari rezeki halal..AMIN..
Bekerja la semua wanita...kita mampu menggembleng sebuah empayar...bkn sahaja di persada rumahtangga bahkan dsemua aspek...BETUL X GURLS?

so cari la rezeki yang halal..bekerja kerana ALLAH..dia pemberi rezeki dan Maha Kaya...
so guidline da sedia ade utk hari ini...cume menunggu teman ku Linda menghabiskan appoinmentnye dgn klien...ntah nape rase x sabau nak trun padang...

ANDA BAGAIMANA?


Let's go and move it...women can be nice and have a power to grew up our live .....chayokkkkk..SARANGEYO


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT