Ahad, 25 Mac 2012

Puding Coklat Zz



Petang semalam punye...tetiba teringin nk mkn puding ni n try  buat...bukan ape.. bile kawan aku si Zack ni asyik berciter tentang trifflenye aku teruji nk mengasah bakat terendam membuat puding....


puding sedikit cacat...di usik anak2 buah yg x sabau nk makan......
 ni la hasilnya...x berapa nk jadik pn..tp pic ni aku saje nk jeleskan zack...
deco juge x cantik....yg penting rasenye ....aku bab2 mendeco kuih mmg fail....mmg buat khas utk ZACK...Zack yg kuat makan dan gemok....Zack kalo hang nk resepi tgk la kat SINI 
resepi ni pun aku derhaka skit..siap letak name hang Zack oii...aku renovate jgk resepi org...mintak maaf...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

3 ulasan:

  1. tuuu diaa....
    Z,hang nk glemer ngat yer...hahahaha

    BalasPadam
  2. Pandai semek ni masak2 kn

    BalasPadam
  3. triffle kite lagi nmpk menarik hokey... heheheheeheh

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT