Selasa, 29 Mei 2012

Debaran sudah Bermula..

Assalamualaikum..baru sempat menjengah opis..ekceli dari pagi aku x masok opis pon..trus ke Felda Bukit Bading tok program KARISMA OKU..seusaia program jam 2.30pm..aku ke rumah klien tok settle kes baru..now baru tersadai di opis..sempat le nak hapdet blog ku..baru terperasan atas meja aku..form cuti tanpa rekod yg blom berusik...huh...CUTI TANPA REKOD?...maybe ade yg xtau ..aku ni ekceli student lagik...(Muda2 dulu xmau belajar rajin2...da tua bangka ni ade ati lagi nak study....)hhihi...aku  x terpikir nk futher study...tp en somi beria2 nk aku futher study n tukar job..kalo ade rezeki le..then opismate aku minat gile nk futher..so bile aku cube mintak n dpat..maka aku bergelar..STUDENT PJJ USM la ni..tapi Alhamdulilah ni da masok thn kedua..yg mendebarkan n merungsingkan hati aku ni..next week da final exam...uwaa...nak meratap..meraung pon ado...sal aku x start study ape pon lagi...sejak balik dr kampus usm bulan januari ari tu..aku lansung x bukak buku....n busy2 yg melampau ngan urusan keje hingga x terstudy...ala..semua dari aku gak..kalo aku rajin..mmg jadik je.sempat amik 1 jam bile anak2 tido..tp bile diorg  tido aku tertido sekali haa...lotih korunk tau x...menghadap program yg pelbagai di opis meletihkan...then blk jage anak lagi...my bos blom tgk form cuti aku lagi...bos pon busy jugak...aduyai..this week n next week mmg x byk mase da..aku da start bukak buku....ni haa tgk le..

sebahagian Exam slip yg da aku print..so start this week aku akan jadi full time student le...so mase keje pon aku akan rajin study gak...Sorry tau bos...nak focus final exam tok thn kedua ni...korunk pon..pls doakan haku yg malas study ni supaya dapat score n dapat best result le....huhuuu...aku takut x dapat jawab je...xde sesape student Science Sosial yg ade soalan bocor ke....heee..mangkuk plak aku...Ok korunk..Chin Chow dlu..hari da golap...ku mau pulang...doakan aku ye....syg korunk...

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. dasat2 tggl baper hari jer nak start exam...aper2 pn gud luck eh....study rajin2 eh..sengkang kan mate...biar jadik cm panda pn takpe...janji result ok....heheheheh...-farizah yg cun :P

    BalasPadam
  2. gudluck.. wah banyak gak subjek kena study tu..hehe.. semoga dapat buta dengan baik dalam exam nanti..

    BalasPadam
  3. siap jadual sekali...hehe
    best of luck,my fren

    BalasPadam
  4. uwaa.. k.ana pun terasa nak nnagis tengok subjek2 tu. hehe..
    takpe, sempat lagi nak study.. pulun2...

    BalasPadam
  5. WAH..gud luck yea kak..saya dah lama tak ngadap exam segala..xingat dh sebaran nya mcmana..

    BalasPadam
  6. wat persiapan skrg sis, jgn lengah2 lagik... cari mase for study utk exam, gud luck sis!

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT