Khamis, 19 Julai 2012

KePeRcayaan

Assalamualaikum...demi sebuah amanat....maka aku diberi amanah untuk melaksanakan satu projek kecik..bukan projek sgt pun..lebih kpd tugasan sebenarnye..mengendalikan sebuah program bawah ni..cam yg tertera ..PROGRAM SESI DIALOG, PERSARAAN KAKITANGAN DAN ANUGERAH PEKERJA CEMERLANG BULANAN 2012..itu yg buatkan aku x selera nak buka belog ku...selagi x siap paper work .selagi x siap urusan itu ini..tp bersama Linda, Wahidi dan yg lain  byk membantu...dan bantuan dr sifu ku..cikna yg tgk2 budget tu n paperwork..maka majlis ini telah berjalan lancar pd Selasa malam...

bkn nak bangga nga hasil kerjaku..org len pon sebok wat cam2 program gak..tp nak citer tntang kepercayaan le....rasenye ni 1st time aku diberi kepercayaan utk handle benda ni..selalu aku join je program org..nampak program kecik tp bile diberi satu tugas.aku rase terbeban..tp aku xleh wat sensorang..nasib ramai yg back up aku dr awal sampai berjaya...byk benda nak kene fikir..paperwork byk silap.. bile asyik kene postpone date..byk kene hentam n kene kutuk..masalah kecik besau semua ade..yerla.nak jage hati semua orang..bkn senang...aku ni org bawah baru belajar wat program kecik....so byk yg kene plan betul2..ape pon aku terima seadaanya...aku x sabau nk msok gambar2 penuh aktivty..tungguuu...!!!!hokey.,gua chow

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

9 ulasan:

  1. Tahniah Rieda berjaya uruskan majlis tersebut,wlpn baru belajar dan lepas nie bolehlah diberi kepercayaan lg utk buat event2 yg lain.

    BalasPadam
  2. wohaa...hebat le tu! memang, kalau sorang2 ni semput..nasib ada rmai yg tolong kan

    BalasPadam
  3. owhh betul tuhh bukan senang nak jage hatey semua orang nehh..walau pun tugasan tuh nampak macam kecik tapi banyak hal nak kena pikir dan handle...

    btw congrat, bukan somorang boleh buat tauuu..:P

    BalasPadam
  4. peringkat daerah tu..besar jugak programnya...semoga berjaya ye!

    BalasPadam
  5. trskan usaha murni akak tue yek..chaiyok2!

    BalasPadam
  6. hehe.. dah settle semua mesti rasa lega kan..

    BalasPadam
  7. betulll... bukan senang sebenarnya nak handle sesebuah program.. perlukan komitmen dan usahasama daripada ahli2 yang lain...

    apa pun, semoga berjaya ya kak... salam ramadan

    BalasPadam
  8. wahh..tahniah kak... bila dh d beri kepercayaan mcm tu,mknaya haruslah beri yg terbaik..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT