Ahad, 5 Ogos 2012

MaLaSkAh AkU

Assalamualaikom...selamat pagi korunks.
Salam Ramadhan..da masuk 16 hari kite pose erk..Alhamdulilah..
Terasa malas sgt pagi ni..da la pagi td liatnye nk mandi..
lps sahur ingat xnak tido tapi mata memberat je..
maybe hujan yg lebat dorongkan aku tok zzz..tido
kakak, aku x kejutkan pon tok g school..
kesian nampak dia lena sgt..lgpun esok kan cuti..
so 7.20am aku da gerak g opis...
mata mau tertutup..ngantuk ma...
jgn layan sgt bahaya tua..
sampai 1 simpang tgk 1 kereta terbabas...
fuh terus terbuka bijik mata..tgk..tgk..
pengajaran depan mata...heheee
terus aku drive..bg hilang ngantuk aku nyanyi
sambil dgr suria fm....hehhee..biar sore x sedap pon..
sampai simpang empat aku dtg idea..
aku snap picture nih..
 salah 1 sebab lg nape aku mls..tgk cuaca pon rupe mcam ni...
masok opis ramai yg cuti..huuu..
nape ramai orunk cuti..psl esok jatuh hari nuzul quran
so ramai amik kesempatan tok cuti ari ni
so direct le cuti dr Jumaat sampai esok
tgk org ramai xde kt opis..lg aku malas..
ni plaks sekitar jam 9.45am..aku snap pic luar opis..
ingat da cerah tp cuaca still same...
lagi tambah malas...hiiii/...tp mata aku da segar skit..
nape? psl aku da ziarah rumah beloger ni haa..
ni wat entri pon tok hilangkan rase malas ku...
semoga datang rajin tok setel kan keja2 ku..
lps masok kan entri nih....syoh syoh..
jauh-jauh ko pergi malas oi....
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. bestla cuaca mcm tu kak..kt sini panas gila eyh..tak menahan panasnya..yg malas pun betambah malas..nak tidur panas..nak bt kerja pun panas...haihhh

    BalasPadam
  2. oo hujan.. padan ler..hehe.. nak bantal jelah kalau cuaca sejuk2 camni kan.tambah2 smlm dh cuti.. hari ni jadi sunday blues lah nok masuk kije..hihik.. :)

    BalasPadam
  3. arini mendung jer kan....ari pertama keje mmg ar mls...

    *sedapnyer kalu dpt tido

    BalasPadam
  4. semoga semangat rajin akan dtg yer..hihi..biasa la cuaca kalau mendung gitu tido pun sedap kan...:)

    BalasPadam
  5. Assalam Sis, Putrajaya lame tak hujan, hurm.. kalo hujan, mmg mood pun merudum la jadinya, rasa nak tarik selimut lagik ada kan sis...
    tapi mmg suke cuaca gini... hehehe~ Isnin keje, isk2! kene smangat ni.. hehehe...

    BalasPadam
  6. memang kalau sejuk sedap layan matajer... harini nuzul quran , selangor cuti tapi akak kena keje sebab opis akak ikut kl.. sebab urusan semua kl...

    BalasPadam
  7. alahaii tengok cuaca mcm tu mata skang pon agak2 kuyu..akekekkee adess

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT