Isnin, 13 Ogos 2012

Memori semalam..

Assalamualaikum semua..selamat siang n salam Ramadhan...
mood kerja ke mana la..nasib td da byk setelkan kerja kat luar..
awal-awal pagi aku buat..kalo ptg camni...x usah cakap le....
Duk rest td...terbelek picture kat gallery phone..
kbtln plak da bape ari aku  tukar phone ngan en somi..
phone ku msok bengkel...prob skit..
duk belek2 pic..terpandang pic kakak IFiya ni..
then tergerak untok masok kat sini...just utk kenang-kenangan je...kalo ape2 jadi..
ade la memory skit nk tgk gambar kakak..
mcm kes phone aku..semua pic da hilang bile aku silap g restore...pandai kan aku..heee
 Dua hari dilahirkan..kualiti pic ni mmg x cun le..kulit dia mmg sensitip la...cepat merah n naik ruam
4 hari dilahirkan..
seminggu dilahirkan..ramai ckp muke kakak cam lelaki..
 sebulan dilahirkan..time ni kene cucuk pertama lps lahir..hehehe..siap x nangis tu..
 3 bulan..kepala dibotakkan...tp pic ni je yg jumpa..tu pun rambut da tumbuh skit2..pic len xtau kemana..
 tahun 2009..kakak da 1 tahun
 2010..kakak da 2 tahun..
2010..da pandai wat muka burok...nampak rambut kerinting kat hujung rambut tu?
 2010 jugak..masa ni pun rambut masih ikal n kerinting dihujung..
pic ni x tau bile...x ingat...
tapi rambut kerinting cam maggi da xde skrg..gara2 makcik dia potong mase aku kat penang..dia cakap serabut tgk rambut kakak yg kusut masai tu..padahal diaorunk mls nk ikat bagai...
meraung aku kejap mase tau rambut dia dipendekkan....huhu..n kerinting n ikal dihujung x muncul2 sampai skrg..mak...!!merajuk!

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

5 ulasan:

  1. kakak chomelll sesgt..muka mcm mama la..

    BalasPadam
  2. comelnye..pandai kakak posing yer.rambut ikal lah cantik kan.

    BalasPadam
  3. makin besar makin comel.. lya pon suka ltak pic asya msakecik kat blog..utk kenagan....

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT