Khamis, 30 Ogos 2012

Syawal yang bermakna

Assalamualaikom...anneosayo...
citer psl raya lagi erk...
Syawal ke 5...hari khamis..
aku de wat open house kecik2 lan....kecik?
cam chef bonda...wat nasi dagang..aku?
1st time aku wat soto dm kuantiti yg banyak,,,
bkn takat soto,,aku wat jugak spaggeti bolognese, salad buah, rajin x aku?
versi pujian kembangkan diri sendiri,,..
nak tau org plg awal sampai? minah ni n asben dia le...
tp syg x sempat nk snap byk gambor pun...
yerla aku da busy kt dapur...nk layan tetamu lagi...
sempat snap 3 gambo nih je...tu pun x wape nk cantik...
antara yg hadir...
ni anak buahku yg tersipu malu..hihihi...i luv u ain..sape sebelah?
tp dlm busy melayan tetamu..aku didatangi 2 tetamu yg mmg aku ngidam nk jumpa...ngidam? cam pegnent  laks...sblh kanan rase ramai da kenal..semek ni slh seo geng beloger kite la...camner dalam berbelog terjumpa member sekolah rendah ni ha....da bape taun x jumpe ye yunk...sblh kiri aku...baju kuning tu salah seo bff aku...nk tau bile kami kenal? 1993...pergh..lame kan..kiteorunk 1 class...dia pindah ke kg aku sejak kematian ibunya..then close gile sampai masing2 da kawin...sampai skrg...mmg kite kamcing gile..thanks a lot pd yg dtg...cikna n asben, wani n sero, iwan n family,linda n aswat, mc yah yg gelojoh nk blk..da la dtg lambat, acik, mass,Zaleha, wan, cosin2 ku, sedara mara, jiran tetangga n semua la yg x tersebut tu....sorry ..len tahun nk wat lagi...pasti meriah lagi..Syawal ni memang bermakna buat aku....Thanks Allah..

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. Ros pun tringin nk wat open house.. Masak sendiri..to xtau lah bleh ke x... Hahhah... Menu simple jer kan soto tu :)

    BalasPadam
  2. sampai ati tak ajak kita.. raya ke 5 tu we oll dok umah je tau.. bukak kedai dobi.. huhu...

    BalasPadam
  3. best tu sempat juga wat open house hehehe

    BalasPadam
  4. terserlah kegemokkang aku.. huhu

    BalasPadam
  5. rajin buat open house..iza masuk tahun ni dh 2 kali x semangat jer nk buat..masak sikit2 jer la kalau ada kawan ank dtg..:)

    BalasPadam
  6. seronok dapat jamu orangkan... kalau makanan habis memang puas hati...
    dapat junpa kawan lama laktu.. lagiler meriah OHnyer...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT