Isnin, 8 Oktober 2012

Rambutan

Assalamualaikum,,..
Sekarang kat kampung aku da masuk musim buah ni..
mmg segala jenis rambutan..mak, tuk, nenek rambutan da kuar...
nampak kat pokok tu...semua rambutan tengah meranum masak..
aku memang malas nak ke kebun ni le..selalu makan yg orang bawak balik jee..
tapi duk pikir nak kasi kawan skit2...terpaksa turun padang...
so da sampai sini kene wat ape yg patut la..
ni le hasil aku..mak..Kakak n anak buah di kebun ari tu..
so ni le rezeki utk Nisa, Iwan, Linda, Wani...Cikna?n opis skit...
ari yg aku bawak tu dia cuti....ampun ye bu,,,
nnti kite kasik lain kat awak...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

16 ulasan:

  1. nok tek.....
    esk masuk opis.......nok gok moktam...

    BalasPadam
  2. sedapnyer...
    kalo masa kait buoh terus makan lg nikmat kan..manis dia lain je..

    BalasPadam
  3. oh bestnye..makanlah buah2an tempatan!!!
    yeah!

    BalasPadam
  4. sedapnya... aku memang penggemar rambutan..

    BalasPadam
  5. sedapnya moktan fresh2....free lak tu:)

    BalasPadam
  6. Bestnya byk buah rambutan,thn nie rambutan arwah nenek yg depan rumah MIL kak Nurul x berapa jadi buahnya.

    BalasPadam
  7. dah musim kan.. kat uamh mak ayu dulu mmg merah menyala tp dah tebang sbb dah tua. kalau balik kpg ayu ada la rambutan tp rambutan gading.. makan sampai sakit tekak. :)

    BalasPadam
  8. bestnya makan rambutan..kalau di kg mesti best ni kalau musim rambutan

    BalasPadam
  9. wah banyaknya.. sedapnya rambutan tu.. fav saya n alisha.. :-)

    BalasPadam
  10. sedap ni , dh byk tu buat ler jam !

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT