Isnin, 22 Oktober 2012

When i forgot....


Assalamualaikum....selamat siang semua uols.....
cuaca kat sini mendung..hujan dari pagi..so mood pon mendung gak le...ngeee,....
but kerja tetap berjalan walau di ulit sindrom M.....
ari ni aku nak tanye uols laa......selalu x dapat penyakit LUPA?
sindrom yg aku sedang alami sekarang....
n satu soalan lagi...camner nak atasi penyakit LUPA ni..penyakit ke?
aduyai...kalo da lupa, x ingat, terlupa n sewaktu dengannya..abih satu kerja x kene...
uols nak tau problem aku nihh...2..3 ari ni aku tercari buku bank anak2...
puas cari merata satu bilik,. dalam kereta, dlm fail2 penting..x jumpa...
aku ni jenis letak merata kut...x jugak le..
ekceli benda berharga aku biasa suka alih tempat yang aku sorokkan..
1 hal lagi..yg last en somi  ke bank... bank in duit anak2..
then lepas balik cam biase dia kasik aku...BUT...
when i forgot mane aku letak...x tentu hala..
opismate aku cakap jangan cari..
nanti bile kita x cari..InsyaAllah benda tu pasti ade depan mata...
agaknye dulu suke makan makanan yg ade semut kut....
Ari tu ade 1 hal..aku lupa letak beg barang kemas...
hampir 2 bln carik..akhirnya terjumpa..
heeee..aku mmg seorang pelupa la...
bkn itu aje..segala jenis password pon cepat lupa..siap pass org sebelah ni password, id ke...xpe aku percaya kat kat dia....
uols ade tips x?camne nak atasi penyakit lupa nih....
tp yg penting skrg ni ...jumpe kan la dlu buku bank anak2 tuh....
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. kita mudah lupa bila kita tak alert masa kita nak simpan.. tak fokus, fikiran kita tengah melayang kat lain masa tu.. untuk elakkan lupa, kena fokus masa nak simpan

    BalasPadam
  2. pelupa tu jarang tapi kalu was was selalu gok...lebih2 lg bila kena tutup pintu besi yg simpan duit....gelabah jgk takut tak ttp...

    BalasPadam
  3. cube tenang-tenang dulu.. ada terbaca ari tu.. doa barang-barang yang hilang.. try search.. dan cube..

    BalasPadam
  4. kaum hawa camkt mmg bisa dgn masalah ni.. esspecially y dh kahwin..sbb byk mde dlm kepala nk fikir.. sbb tu.. cpt jd lupa.. lya ade terbaca psl ni..xigt kt mana

    BalasPadam
  5. sama la..kadang2 pelupa sekejap

    duduk diam2 pastu ingt balik...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT