Isnin, 5 November 2012

Aktiviti Keras tangan sudah bermula...

Assalamualaikum semua.....

Argh ....sedikit penat + letih +++...melayan letih n sakit urat ni haa...
leh kasi petua nak hilangkan penat..letih n segala bagai...
dari hari Jumaat aku da mule mengeras kan tangan...untuk?
membuat hantaran untuk kawan aku yg nak kawin 24 Nov ni...
agak kelam kabut la aku nak siapkan semua...
da tu dekat lak ngan wedding anak sedara en somi....15 Nov ni..
tu pon aku nak siapkan bunga pahar tok anak sedara...
so akibat aktiviti 'keras tangan' ni melibatkan masa n tenaga..
maka aku dengan sedaya gigih siapkan 15 hantaran,...pitam le..
70 batang bunga telur tuk bunga pahar....
ingat nak snap gambar semua barang2 yg dlm proses tp...
en somi lak pinjam phone kene oustation...nak guna papago,.
so gambar nggak bisa tunjuk skrg yee...sengal da...
bile en somi outstation..aku kene handle anak2 le...
alamak!!! barang-barang tu bile mau siap.....?anak2 lagi...
haduiiiii...tulun mak...kene berjaga malam le aku......
lg satu ampun bos..bwk brg2 wat bunga kt opis..time rehat je...
alang2 solat zohor terlajakkan rehat skit...ngehhh....
mata sudah berbalang nak kuar bintang...ungu, pink,biru,putih...
warna2 dalam persiapkan hasil barang2 tuh....
uols kalo da siap nanti aku tunjuk ye...
hasil keras tangan aku nnti....


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

14 ulasan:

  1. moga dipermudahkan semuanyer ye

    BalasPadam
  2. xpe penat...selagi minat mesti kepuasan lg berganda

    BalasPadam
  3. tahniah.. tahniah.. keras bukan sebarang kerasni hebat orangnnyer....
    takper nanti tunjuk2lah nanti..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum rieda,

    Kak Ros baca cerita rieda ni pun Kak Ros dah rasa penat dah ni he.he...

    Nanti tunjuk la hasil kerjanya tu ya...he.he..

    BalasPadam
  5. Klu kak Nurul memang xde seni langsung nak buat tu semua,hehehe.....

    BalasPadam
  6. harap semuo nyer boleh siap on time yer...:)

    BalasPadam
  7. akak watkan hantaran ke???msti kretip akak nihh..sy main tunjuk2 jek

    BalasPadam
  8. selamat mengkreatifkan diri ye.. mesti cantik sgt bunga telor tu nanti..untungnyer kalo berjari kreatif ni

    BalasPadam
  9. jgn lupe tau snap pic byk2..

    rajin akak.

    BalasPadam
  10. wah rajinnya... mesti awk kreatif kn :-)

    BalasPadam
  11. as salam

    wahhh banyknye bunga telo..mesti letih..kalo dekat leh tolong2 :)

    BalasPadam
  12. rajin benor awak ni...saya lagi nak cuti sekolah...lagi malas rasanya nak buat itu ini...nak rest panjanggggg....setiap pagi kena bangun awal pagi buat kuih tuk kantin sekolah....nanti jangan lupa ye snap itu gambar...

    BalasPadam
  13. nanti tunjuk gambar...rajin m kreatif buat sendiri hehe

    BalasPadam
  14. mesti cantikkan.. cepat tayang kt blog ye dear... :)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT