Isnin, 31 Disember 2012

Penemuan tempat bermain baru ...

Asslamualaikum....
ape kabor belogers semua?semalam x sempat nak citer ape2...mmg busy sesangat...ari ni pon jam 2 petang baru terhegeh nak menaip...nak cari idea pon satu hal jugak...ari tu dalam duk rehat2 layan citer kat tv..tetiba aku terpandang ini...tengok le keletah anak kedua aku ni...dia memang lasak dari kakaknye la...
aku pon heran camner dia boleh terpikir masuk n stay dalam laci kabinet tv ni...aku memang tau satu tabiat Wina..mane ade laci je..yg boleh dia bukak , dia bukak, lepas bukak dia akan kuarkan semua barang yg ade dalam laci...tapi

 dari mana datangnye idea nak lepak dalam tu...ni malam kedua tempat dia bermain..malam pertama tu aku just tengok aje la..ingatkan persinggahan sementara aje..tapi bole bermain tempat yang sama di malam lain...
dia akan stay lelama kat situ...ni time aku panggil dia n terperasan aku duk snap dia dr tadi...hehehee.. aduiii. nakalnye ko dik...by the way, marah pon dia kuar sekejap then masuk balik...
penemuan tempat bermain yang baru...
agaknya dia rase seronok stay kat dalam... Awina oiii!


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

12 ulasan:

  1. HAHAHAHAH WINA
    NURUNG MAMA YE R NI

    BalasPadam
    Balasan
    1. mama dia buas lagi kut..dlu2 la

      Padam
    2. ye doh tu mama dia lagu tu jgok kut..hehheheh...
      lipas ada tu...hik...hik...eleh wina dok takut pong..cik dah jer nakut lipas..hahahhah

      Padam
  2. Hehehe...byk2 tmpt itu yg disuka erk...

    BalasPadam
  3. comel pulak tgk dia dok dlm tu hehe

    BalasPadam
  4. anak2 akak kecik2 dulu pun suka masuk dalam laci mcm tu..last2 laci tu senget..tak boleh masukkan semula

    BalasPadam
  5. eh sama lah dengan Mifz...budak2 memang macam tuh kan...nanti Wina boleh geng dengan Mifz nih...hehe

    BalasPadam
  6. eh muat lak bontot dalam tu hihiii

    BalasPadam
  7. hihi..cantik port baru .pandai awina cari yer ;)
    selamat thn baru kak:)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT