Isnin, 3 Disember 2012

Rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari....

Assalamualaikum...
nampak x tajuk tu..kalo xnampak xtau le...
Rezeki jangan ditolak....chewah...
agaknye rezeki aku bile menjengah kampung klien kan..
bukan rasuah tau...
pemberian dari mereka....
 sejak aku mule kerja...aku da diajar oleh senior2..
supaya menerima pemberian orang2 kampung x kire apa yg diaorg kasik..
samada benda tu kite suka atau tidak...
yg penting bile kite tolak...mereka akan kecik ati..
ni le rezeki yang aku dapat masa kerja hari minggu baru2 ni..
rezeki kan nih..
ni plak rezeki semalam....
Alhamdulilah...
bab musuh plak...aku x pernah carik...
kalo nak datang juge..xau cakap la...
musim buah camni..bukan aku je yg murah rezeki..
opismate bersepah dapat....
best kan...
terima kasih pada yang memberi...
Mudah2 rezeki anda makin bertambah...


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

13 ulasan:

  1. wah untungnyer......
    bila kiter wat baik ngan org mesti pakcik makcik pun suka...jd sbg balasan mesti nak kiter gembira ork...

    BalasPadam
  2. feveret2 liya nie.... buah2an tempatan TErBAEK...

    rezeki jgn ditolakkan... ^_~

    BalasPadam
  3. memang kenyang la perut lately ni mkn buah2an kan kak:D

    saya pon baru2 ni mak perak bawa rambutan laici, betik,manggis..dapnya...

    BalasPadam
  4. durian wani xmkn tp rambutan dgn manggis tu sedap hikss

    BalasPadam
  5. sedapnyer..dpt y fresh2 gini baru puas nk makan.. suka sgt mkn boh smeter....

    BalasPadam
  6. wah syoknye...klien kami kt sini xda dusun..xdpt la nk merasa buah2 free mcm ni hihihi

    BalasPadam
  7. saya pun baru je dapat rezeki...jiran2 bagi...ada rambutan,durian dan buah dokong...Alhamdulillah...rezeki jangan ditolakkan...

    BalasPadam
  8. Bertuah badan..rezeki tu..amik ja..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT