Khamis, 27 Disember 2012

Terima Kasih Sahabatku..

Assalamualaikum....
Aku masih berada di Opis...masih dalam duty di bilik gerakkan Banjir ...Ada 2 pusat pemindahan je lagi yang belom ditutup..tapi rase time camni nak citer hal lain...

Ok cenggini..ari Sabtu lepas, 22 Dis 2012, one of the my Bff group, Zack and family datang ke Teganu...kalo ikut plan mereka, semua team turun la..berjumpa aku n ima yg berada di sini..tetapi last2 satu kapel je yg datang...ntah camner..time my frend ni datang, aku tgh bergelumang dgn kerja yg banyak sangat...So ari Sabtu yg patut aku rest kat rumah but aku kene kerja...then..Ahad aku kerja lagi becoz hujan da mula lebat hari tu, dan aku mmg dlam pantang bercuti...Cuti dibekukan..Isnin pula da mule banjir...aduiii...

Maka, my frend ni still kat umah kawan aku Ima...n ade sorang lagi, one of my BFF group jugak,  yg kerja di Putrajaya balik juga..kebetulan berkursus Team BUilding di Cherating..so plan kami nak makan bersama ..ade orang nak belanja lagi...tapi bile da banjir..PLan jadi len plak...Dan ruang masa aku bersama dua orang kawan ni amatlah terhad...aku just jumpa mereka waktu balik kerja n malam...tu pun x lama...aku risau jalan da banyak tutup memandangkan hujan x berenti...

So,,,kat sini aku sangat memohon maaf kerana x dapat luangkan masa buat dia n family..mmg ralat dan sangat sedih, terkilan, kecewa seangkatan dengannya..Alhamdulilah, memang Zack memahami tapi aku masih risau....Aku dalam kerja, x bole entertain dia lelama..sorry sangat2..walaupon dia bkan blogger but kerajinan dia membaca entri2 aku setiap masa memanggil ku menulis di sini...

Plan tinggal hanya plan...nasib aku juga baik bila Ima ada menemani zack setiap masa, malah memberikan rumahnye sebagai tempat penginapan untuk dia..yerla aku blom ade rumah lagi...heee...kalo xde Ima xtau ape jadi..


ni le dia..two of my BFF...time ni seblm kawan aku berangkat pulang ke KL..aku juga risau msa dia nak balik..takut terkandas dimana2..maklum le masih banjir n takut jalan tutup...Zack n family.. thanks n thanks coz sudi ke sini..jgn serik ye walaupon kureng layanan dari kite...Yg sorang lagi tu, jgn serik nak balik ye..coz janji perlu di kota...aku mau makan besau...itu aje....Terima kasih sahabatku..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT