Selasa, 11 Disember 2012

Touch up skit..

Assalamualaikum....
huh...awal2 da mengeluh kan...awal pagi ade yg aku da jejak uols mane yg sempat le...so ptg ni jenjalan lagi la kalo berkesempatan...dari pagi, aku setelkan kerja opis skjp..keluar jumpa klien2 yg setelkan diaorg dlu... then masuk opis balik jam 1 lebih...makan? tolak tepi dlu...
aku bukak portal USM le...sudahkan ringkasan assignmnt yg tertangguh...then buat punye...pelan-pelan kayuh da x pakai...finally siap n submit via emel...take a rest few minutes...lunch dalam pkl 3 lebih...lunch lg
ke?Now...ke belog aku le...jenguk ape yg perlu....dalam kepala kerja + study + belog +....cam da sebati lak....kecintaan pada dunia belog pon makin tinggi...so jenguk jgk walau skjp....uols pon mesti sama gak kan...wah panjang lak intro di petang ari nih...
 tengok pic dlu...opps...sesapa ade anak dara mesti ade prob yg sama ngan aku kan...adusla....suke beno si anak ni ngan brg make up kite kan...ni citer Awina...dia pantang jumpa beg ni...dia seolah2 tau ape isi dalam nye..kene letak tempat tinggi yg xleh tercapai dek tangan nye baru le selamat but.....
ini hasilnye bile dia dapat beg tu...petang tu..aku punye leka bersembang ngan tokma...(penjaga Wina)...oleh kerana si kecik tu excited nak masuk kereta..aku letak dia dlu..then bile bukak pintu,,..mmg  terkejut le...mmg da biasa dia rosakkan pon...habis satu lipstik aku dikerjakan nya...itu le kerja nye...yg heran dia tau ape fungsi blusher..bole plak dia oleskan di pipi...dia tau fungsi lipstik bole plak calit2 ngan jari n oles pada bibir..memang nakal...betul la orang cakap perlakuan kite seharian pasti menjadi ikutan anak-anak kecik kan..tp time bile dia perhatikan erk?konpius lak....yg heran lagi si kakak langsung x heran ngan barang cosmetic aku...sentuh pon tidak...dari kecik sampai skrg...yg adik plak...haaa..tengok sendiri la...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

9 ulasan:

  1. singgah baca dalam cuti2 ni..

    BalasPadam
  2. HEHE..kalo dah pompuan namenyer..mesti minat tang ni jugak..same la dgn asya..semua kna letaktinggi2..klo x..hbis la

    BalasPadam
  3. Nampaknya Si adik lebih suka mekap2 dr Si kakak tu ek..hi hi..

    BalasPadam
  4. nak jadi jurumekap ek.. hihii comel je..

    samalah mcm alisha tu haaa... kalau jumpa brg mekap saya... habis dia kejekan.. hihi

    BalasPadam
  5. erm.. anak kita pun macam tu jugak.. pantang jumpa beg mama.. habis di geledahnya

    BalasPadam
  6. yer lahh...wafa pn cm tue gakk...asal tgk org makeup jer..trus die datang..."mama mama nak jugakk...cikitttt jerr" :)
    mgg beg makeup x leh letak kat bawah abis dikejekan nyer..

    BalasPadam
  7. eh..nampaknya kena taruh makeup tempat yg dia x le capai///

    BalasPadam
  8. hehe kalu ada anak pompuan mcm tu la kan gayanya....

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT