Jumaat, 25 Januari 2013

Bermalas-malas la kamu....

Assalamualaikum....monink semua....
semalam memandangkan cuti...hampir 1 hari berjalan...but padah tetap mengundang... aku diserang sakit kepala yg teruk..perut masuk angin da...nak mkn x boley..makan gaviscon pon x jadik...balik kat hostel mintak roomate kasi urut..baru lega..thanks my roomate...lepas da ok semua aku bole lak sambung melepak sambil melayan citer Setia Hujung Nyawa...wah, ramai tgh awesome file ngan citer tu kan...aku? hehe cam biase la..tengok becoz i'm the one fanatic club of novel..itu aje...so dalam jam 3 pagi baru rase mengantuk...then subuh tadi hampir terlajak la...after that aku sambung tito la...kut mimpi Zain hakimi...(x senonoh le)

biase la bila da disiplin kan diri..da selalu amalkan kalo tido lps subuh pon xleh lewat dari jam 8 pagi...kalo aku try gak layan mata nih,.padahal aku lewatkan 1/2 jam je...ni le jadi la..menjadi manusia yg sangat malas...kat tepi katil berlambak kerja...dalam baldi yg menunggu...esement pon blom setel...bekpes pon lagi...maka bermalas-malas le aku di pagi hari ini...kene plak cuaca suam-suam sejuk..(ade erk cuace macam tu..)mlm tdi hujan lebat..kira pagi ni masih sejuk gituu..so mood bermalas-malas ni makin naik le.. x bole...x bole...Dasar pemalas aku ni...huuuu...kalo kat teganu ni weekend tau...lagi mood malas datang....OH NO !
 wah baik punye......


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. Betullah Ffya kalau di T'ganu hari ini cuti kan...
    Kalau ikutkan hati nak malas-malas tapi tak mahu tanggung akibatnya kan so kenalah lawan betul tak?

    BalasPadam
  2. Saya pun mls jugak lglah pg td nk keje ujn..uhuhuhu.... nk buat mcmana kan da tggjwb :D

    BalasPadam
  3. hari tuh perut PM pun masuk angin, naik hingga ke kepala, pastu muntah...fuh lega...hehe

    BalasPadam
  4. ada masa juga rasa malaskan..mood malas tu datang time hjg2 mggu ni..hehehe

    BalasPadam
  5. hehehe...bestkan kalau dpt bermalas2 an...aktiviti yg paling disukai...hehe...

    BalasPadam
  6. sejak kahwin ni saya susah sangat nak dapat tido balik lepas subuh...ada je kerja yang nak dilakukan...lagi2 tang nak isi perut,lambat buat lambatlah boleh makan

    BalasPadam
  7. bermalas malasan dihujung minggu..hihi

    alhamdulillah jarang tido lepas subuh.sbb kalau tido juga jap lg bgn comfirm pening kepala..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT