Rabu, 20 Februari 2013

i'm coming home

Assalamualaikum...uols...
mengharapkan uols semua sehat dan ceria selalu...aku??last update entri 1 feb 2013..time tu still kat USM..minggu akhir kat USM aku terlalu busy dengan exam yg tiap2 hari kunjung tiba...n 8 hb pagi jam 5.15 pagi aku bergerak meninggalkan USM pulang ke kampung..
balik dari usm plak, adik dan family dia datang ke rumah selama seminggu, so tugas aku le kene entertain diaorang.. then membawa mereka ke Rantau Panjang, bersiar di Ganu..dalam adik n family stay kat Ganu..datang plak my SIL dari KL mengajak aku, en somi n anak2 ke Suria Cherating..kebetulan dapat vocher bilik free..so my SIL teringat kat kakak yang selalu mengajak tido kat hotel, mandi kat swimming pool..alang2 dapat free aku menjoin kan diri la...itu satu bab..
ni bab kat opis..masuk opis je..kerja melambak, hal klien, bayaran,kes baru, ehsan banjir, aduiii...masuk keje je..lepas bekpes aku da start keje..xde masa nk berfb ke, ber blog ke...aku ketepikan dlu.....my bff dari kl ade pm nape lame x update blog..ghupenya ade orang menanti beritaku..tq yang..Pagi ini...rase beban sedikit kurang walaupun kerja masih ade.. ptg semalam sblom balik, aku longgokkan fail2 kes kat rak bos...tu yg pagi ni aku terus terjah ke sini....
Selain itu,, ade juga personal problem yg berlaku dalam hidup aku...dugaan n cabaran datang..InsyaAllah mane yg sempat aku citer nanti..aku akan citer mana yg perlu..;Hokey!
banyak hutang x terbayar..byr belog yg x terjelajah....InsyaAllah..rase da bole mule berblog..aku cam bese la pelan2 kayuh...x sabar nk kembali membaca citer uols...agak2 sape yg bagi 1st komen utk entri pagi ni kan???kite tengok sape yang kene?
selit jugak pic tuan tanah..bape ari sblm balik dr USM..excited ngan baucar buku RM250 tu..yg aku punye just satu sampul je...yg lain..roomate punye...Alhamdulilah..rezki aku x tolak..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

14 ulasan:

  1. Legakan dah habis exam tp kerja plk menunggu,xpe Rieda buat pelan2.

    BalasPadam
  2. I YANG KENA
    MEH R SHARE APA PERSONAL PROBLEM TU
    APA GUNA SAING2 KAN??
    HOTOH TULISAN BESO BAH..HAHAHA

    BalasPadam
  3. akak yang pertamakerni...
    sibuk sesangatlerkan.. akak duk masuk sinicerita sama.. studentler katakan sibukkan..
    baucer bukutu bergunakan...

    BalasPadam
  4. Bila dah berkerjaya sambil itu mempertingkat ilmu di dada demi masa depan juga perkara seperti ini tak boleh elak Ffya. Tapi kakak nampak Ffya pandai bahagi masa - pelan-pelan semua kembali normal.

    BalasPadam
  5. :) lamenye senyap..
    tertunggu2 aku....

    BalasPadam
  6. take yr time ye dear & tq singgah blog KA juga

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.selesai sudah.
    ciksu pon lama tak singgah blog akak.bercuti ;)

    off blog dari 8hb - 18hb..

    BalasPadam
  8. lama tak singgah sini... bz sikit ler.. insyaallah pasni kembali bersiaran seperti biasa kembali... ^_!

    BalasPadam
  9. penatnya jadi student ni...rajin btol sis..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT