Selasa, 19 Mac 2013

The progress of ...?

Assalamualaikum....anneosayo...
mesti semua tengah lunch kan..? Aku ?masih kat opis la...plan awal pagi nak kuar hantar borang kaji semula pada klien...tp hanya niat je...dapat kerja len lak..tu yg masih terngadah depan pc ni...so naik biru hitam mataku mengadap pc..so take a break la wei...Lotih den ni...

da lama x citer pasal progress rumah aku ni...ekceli every week aku akan amik gambar la...utk simpanan aku...bukan ape tua2 esok nak gak tgk balik rumah sekangkang kera ni...ades...jom le kalo uols nk tengok....
22/02/2013
Diaorang da start buat tiang rumah rumah...aku xtau sangat bab bertukang ni...so aku taruk ayat ikut sedap mulutku je...mana yg salah betulkan ye...biasa kaum Adam terror la bab ni kan..

 22/02/2013
masih date yg same just nak fokus pada 2 supervisor cilik ni...
diaorang ni bukan main suka bila aku tgk tapak projek...bukan ape...depa nak main2 kat sini la...bukan xtau paku, pasir,kayu..tapi ade depa kesah? nak2 kalo si kakak...siap amik tukul, bancuh simen yg da bancuh le..
28/02/2013
Pembinaan bim atas sedang berjalan time nih...time ni kerja x berjalan lancar sgt psl asik hujan je..so blh nampak lecak yg ada di sekitar tapak...aku pon malas nak turun dari kereta..

12/03/2013
ehem...masa ni da semangat bile tgk tapak projek ni ye..yerlah da ikat bata kat bhgn blkg..time ni da mule syok sendiri da...orang pompuan ni excited lebih kan...kalo perasan dari pic kedua hingga pic ketiga amik masa yg lama kan..ekceli dari date pic kedua tu ade problem skit..kepala tukang rumah aku ni sakit..then kene operate...so beberapa hari projek ni tertangguh..so pic yg ketiga hanya dua orang je sampai skrg yg meneruskan projek ni...kerana ayah  mereka masih berehat akibat operation tu...

Ramai la yg cakap aku punye progress rumah ni cepat..tp aku x berani nak komen ape...psl aku x tengok hari2 pun...maklum le ni bukan laluan aku ke tempat keje,,kalox bole le ngintai...idok gitu...so semalam aku pergi lagi tengok projek rumahku...so ade progress lagi la...so citer itu aku sambung utk entri len bole?


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

9 ulasan:

  1. seronok tgk perkembangan rumah sendiri kan...semoga semuanya berjalan dgn lancar...

    BalasPadam
  2. Salam..besar nye umah, mesti cntik dh siap nnti. Bole lah datang berjalan nnti yer. Kuantan-tganu tak jauh pun. hehehe

    BalasPadam
  3. x sabar wase nok duk umah sediri ork..

    BalasPadam
  4. bestnya …nanti dah siap ni mesti cantik tau!! kak intan suka..hehe…kat mana umah ni ? nampak calm je..peace je kawasannya..:)
    yer, kak intan jual perfume yg cute2 tu dengan jenis vial punya..kalau nak beli bolehlah dapatkan dari kak intan ..:)

    BalasPadam
  5. alhamdulillah dah ada progress terbaru nyer !

    BalasPadam
  6. wah...dah naik batu bata tu kang kejaple siapnya...seronokkan?

    p/s:serasa saya ada komen tapi tak keluar kenapa ye?

    BalasPadam
  7. Cepat gak yek progress umah tu....

    BalasPadam
  8. Beatnye dapat rumah sendiri kan. Moga cepat siap ye. Nanti jangan lupa ajak tau.

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT