Selasa, 25 Jun 2013

ke mana aku berkhayal....

Asslamualaikum...
ekoran entri pagi tadi..disini...kekadang ghase aku macam masih di awangan...
campur pose lak...fikiran menerawang ke mana2...
td siapkann kerja luar bole terlayan...khayal je lagi...
teringat time sekolah...lpas sek...semua bagai ter 'rewind' kembali
heheee...
sampaikan tadi pukul 3pm ..aku ke bank bila en somi mintak kuarkan duit,
nak bayar duit deposit grill...situasi bank rimau..maybank le
masuk bank..pergh ramai orang..tau le gaji...
terus gi kaunter no n terus aku mintak 'Asb plss'
tengok slip no 0223 n slip no aku plak 0224...mak aih..
bukan ke ramai orang..ape hal cepat sangat..
bergegas aku amik form BIRU n isi...
ting..no aku di panggil..aku blom siap isi....
sampai kat adik manis tu...'x siap isi lagi..jap erk'trus menulis..
then aku bagi buku n ic...
maybe adik manis tu perasan kut..'akak nak simpan ke nak kuar?
aku dengan bangga jawab '..nak kuar la..
hehehe..adik manis bangun n gelak..
aku pelik n tengok dia angkat form slip aku...
'ops alamak silap isi form...mak aih malunye aku'
adik manis bagi form slip lain kaler MERAH bukan BIRU dkt raknye..
nasib adik manis bg aku isi je kat kaunter n terus service,,,,
aduiii aku nih...lagi sekali, nak scan ibu jari lak...
'ibu jari kiri ye.' aku jawab ok...
sambil menunggu...then adik manis cakap 'ok'..aku tunggu lagi..
'da ok kak, da setel'..2..3 kali adik manis cakap ok..
aku still ngan ibu jari kat alat scanner tu..
huuuu..lagi sekali aku termanguuu...wei makcik berkhayal lagi ke....
'akak duduk dulu yer, satgi kite panggil balik...
x sampai 5 minit...nama dipanggil n duit da bagi kat aku..n blah..
terus aku citer kat member yg nunggu dalam kete...
..besela tu..semabo campur pose...uols tau ke maksud semabo tu?
ala2 x ingat + pelupa + khayal..org tganu paham le kut..
hehehe...x mo khayal2 da...kembali ke alam nyata...

pst: tadi lepas solat zohor, hujan turun membasahi hulu tganu..walau sekejap je hujan tu tp Alhamdulilah... kat sini da nampak lebih baik dari jerebu semalam..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

10 ulasan:

  1. tak habis2 lagi berkhayal yer..hehe sib baik duit tak hilang..mana la tau kot terjatuh ke apa..now kena fokus..akak pon terkulat lagi ni..hihi

    BalasPadam
  2. haih..kyayal apa tuu....mai kongsi sikit,..ehe...

    kat cni kami masih mengharapkan hujan...teruk sangat dah...jerebunya

    BalasPadam
  3. Hmm... dah tak mahu khayal lagi Ffya hihi...
    Nasib baik ambil duit cerah dan ingat.
    Kalau hujan turun betul boleh kurangkan jerebu..

    BalasPadam
  4. hihihi...saya pun pernah mcm tu gak...

    BalasPadam
  5. Koya ke kak.. jerebu ni.. mcm-mcm yg d fikir..

    BalasPadam
  6. Sesekali boleh yer berkhayal,jangan selalu pulak yer,hehe

    BalasPadam
  7. tp aku tak paham pun amende tu semabo.....
    org terengganu ni...cane??

    BalasPadam
  8. Pose ganti ke. Sy pun nk pose gak tp asik x bgn sahur jek. Perut x tahan klw x sahur.

    BalasPadam
  9. pertama kali dengar perkataan tu.
    biasala tu kak. mesti akak byk sgt pikir tu

    alhamdulillah..kt sini pon dah hujan juga.sejuk je rasanya hari ni

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT