Isnin, 22 Julai 2013

X rugi berbaik dengan semua orang !!

Assalamualaikum....

aku dalam dilema...cewahh
macam aku cakarp aritu..lepas je closing audit khamis baru ni..
kerja pasti bertambah..mane nak baiki n update fail2 sedia ada..
mana nak setel fail2 kes...huuuu...
campur pose + kerja + Mood yg berserrabut ni..
mane nak bikin dlu...itu hal kerja...

pagi tadi..aku ke Felda Jerangau Barat dan Kg Landas..
besela nak setelkan kes2 klien dan terjebak dengan pujukan opismate..
da berhari2 memujuk aku ke rumah klien yg sorang ni....
berminat mengusha burung2 peliharaan...
akhirnya aku akur....
sejak bila dia berminat ngan membela burung2 ni....

selalunya sukar nak dapatkan binatang macam ni kan...
tuan empunya mesti sayang punye apatah binatang ini sukar diperolehi..
tapi mungkin rezeki opismate aku kut...
sesampai je kat rumah klien a.k.a pok Su...
bila aku mintak je..'kami datang nak mintak burung ngan poksu'
dia terus je jawab " amik la"
tapi klien ni memang x pernah kedekut ngan aku...
bukan burung je yg aku dapat, bahkan timun batang, kacang panjang dan labu air dibekalkan utk kami.

Finally...burung ini mengikut kami pulang...burung ni..ape ke nama ntah merenung masa depan bersama tuan baru nanti...cantik warna dia..

pstt: x rugi berbuat baik  dengan semua orang kan...InsyaAllah rezeki pasti sentiasa ada dimana2 kan..
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

11 ulasan:

  1. Ooo..membela burung pulak lah yer.

    BalasPadam
  2. betul setuju!...cantik apa nama burung tu :)

    BalasPadam
  3. Cantik burung tu..leh wat peneman kt umah..hehe..

    orang berbudi, kita berbahasa..tu la untungnya baik dengan semua orang yek =)

    BalasPadam
  4. beruntungnya ada org nak bg burung..

    BalasPadam
  5. hehehe mmg rezeki betul tu

    BalasPadam
  6. memang x rugi berbuat baik dengan orang..jika kita buat baik dengan orang sekali..berpuluh kebaikan yang datang pada kita…wah cantik burung ni kan…bertuah..hehe

    BalasPadam
  7. wah byk dapat tu..alhamdulillah rezeki..:)
    cantik warna burung tu..apa nama burung tu..?

    BalasPadam
  8. salam k.Ffya ..
    alhamdulillah..rezeki..
    hihi,..minat bele burung ke kak? :)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT