Ahad, 18 Ogos 2013

Jangan Spoil kan mood ku...

Assalamualaikum.....
salam 11 syawal utk semua belogers n readers...semoga semua ceria.....aku baru munculkan diri setelah seminggu bercuti..huuu..ikotkan hatii..ikotkan rase...mood kat rumah lagi...uwaaa...bos, bos, aku mau cuti lagik...pleaseee....aduii, sebulan gamaknya x puas cuti...dalam mamai aku gagahkan drive kete...tengok kakakk ttertido layan blues aku turut hanyut...nasib sempat punch card...

masuk je..aku perlu tukar mood...kasik ceria skit...da senyum sikit awalau mood keje blom masuk sepenuhnya,,,sampai je di meja aku...1st tengok meja...semua benda alah atas meja dalam keadaan non teratur...bersepah.....aishh...mood nak ceria da nak meletop...tengok fail2 x tersusun..ok lagi, tengok keyboard x berada pd tempatnye, aku ok lagi...tengok fm x melekat tempatnya aku da hangin..tengok headphones aku pon tersadai kt meja..bkn pada tempat asal...aku da mula membebel...n lagi satu paling buat aku marah..cable tab aku pon bole berada di pc lain...ape lagi aku start berceramah free...haa amik ko...masa aku da bebel2 tu,kebetulan ade org terdengar...'sy ade jugak duduk tempat awak ni, tp nak usik barang2 xde la,, pasal x pandai guna keyboard, x pandai pakai headphone, sy duduk je'...da sorang mengaku...ramai kt opis yg start masuk ari ni...dan bape kerat je yg masuk last week...so nak carik sape yg sepahkan xde problem la...so baik ngaku awal2 ye...!!!

aku bukan seorang yang kedekut..aku bukan seorang yang berkira..kalo nak duduk, duduk elok2 la...kalo nak guna segala benda alah kat meja ni, guna la sebaiknya, da pakai,..simpan leklok...simpan.! kalo nak guna kat pc lain pon..da guna letak balik...aduii xkan nak bgtau semua!!!...kan ade yg buat notis tampal kat meja ni kan jadi citer lain lak..

ok la...bebelan pagi ini,..nak hapdet citer raya pon kene amik feel dulu....nanti kita citer lagi k!!.tadaa



..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

5 ulasan:

  1. yang pasti bukan daku...kena tanya wani..sebab last week dia yang masuk opis..hehehe

    BalasPadam
  2. jangan marah marah sis.org cantik tak leh marah marah tau.hehehe

    BalasPadam
  3. adoyai.. kiter yg bercuti lama ni pun dah dok terbyg camne la ghupa meja opis tu. sure bersepah dan bersusun-susun surat utk tindakan. mmg geram je kan..

    BalasPadam
  4. kak Nurul pun baru naik kerja hari nie.....blog lama dah x berupdate,blm tiba mood rajin,hehehe......

    BalasPadam
  5. la nape ni.
    relax ye kak .jgn marah2 tau

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT