Ahad, 25 Ogos 2013

MIss u dear!!

Assalamualaikum..
harap uols semua sehat..xtau le ape yg x kene ngan pc opis ni..start dr rabu line wifi ni xde,..
da putus head aku nak wat entri..tu yg xde entri tu..

now...berbalik kisah budak tecik ni....semalam Awina mengikut tokma (pengasuh) & tokki ke Kuantan...so jam 10 pagi semalam aku pi hantar derang kat bus stop..Awina memang nak ngikut tokma..memang derang ni kamceng..lagipon kalo x bawak Wina..memang xde sapa jaga dia utk hari dan esok..aku plak da amik cuti bnyak time raya baru ni,.en somi plak di KL..maka dalam terpaksa aku izinkan Wina pergi.. 

gaya Wina kat bus stop semalam...eksyen!! tau le nak tinggalkan mama...memang selama ni dia x pernah tinggalkan aku except aku le yg slalu tinggalkan dia..(kursus, usm  etc)
da bape jam lepas tu aku mule rindu dia....huhuhu..petang, malam, aku da bad mood..semua duk ingat Wina...kakak pon mlm tadi duk sebut adik dia...'ma, kakak rindu adik'..nak berjurai air mata aku...cuma tahan je la..depan kakak kan!
Wina akan balik pagi esok..malam tadi Aku kol tokma...tanya Wina ok x?Wina ade nangis2 skit ajak tokma balik..maklum le dia x biasa lagi ngan anak tokma tu..

siyes budak tecik excited nak berjalan n naik bas..tengok ngan sapa dia melekat...ngan tokma dia.ngan aku pon dia x heran..sampaikan masa aku tanye camner dia kt dalam bas...tokma cakap Wina siap makan2, bersembang x berenti...xpe dik...hari ni hari ko...

huhuu,,,,skrg pon duk ingat Awina...memang rindu bangat nak dengar sore dia...tangisan dia..gelak tawa nye...balik cepat Wina..i miss u dear..

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. sweetnya rindu anak, moga wina selamat pulang nanti :)

    BalasPadam
  2. Kalau g kursus pun rindu sangat kat anak. rasa cepat2 nak balik.

    BalasPadam
  3. Kalau yg mengasuh jenis penyayang budak biasa akan ada rasa kasih Ffya. Tak hairanlah Wina pun macam tu dgn tokma. Syukur dapat pengasuh yg baik.

    Kakak dia dah rindu baru sehari tak jumpa - biasalah Ffya, walau bila bersama ada waktu berselilsi sampai menangis, tapi teman bermain itulah juga kan:)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum kak

    maaf noh lama xsinggah sini

    alololo sian yer rindu anak.wani xpnh g bepisah dgn anak..mintak2 x la xblh kot eheeee

    BalasPadam
  5. mmg kelaut la wifi kt sini pun same...huuhuh.. whatapp takleh install huhuhu...
    wina kamu comel la... hope m twin sentiasa comel hingga besar, heeee~ maunye tak rindu.. kalo twin takde depan mata walau sesaat, hati dah berdebar, huhuhu...

    BalasPadam
  6. oh...budak budak seronok kalau dapat naik bas...anak-anak saya selalu ajak naik bas,tapi nak ke mana....selalu naik kereta je..

    BalasPadam
  7. memangler seronok nak jalankan.... lagipun budak2 memang suka naik bas.. lain dari yang lain... memang rindu kalau budak2 takdre.. rasa sunyijer...

    BalasPadam
  8. wah rapat juga wina dengan pengasuh dia...comelnya wina..lama tak jenguk sini

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT