Selasa, 3 September 2013

minggu ni masih sibuk gak!!

Assalamualaikum...
ape khabar...aku kalo boleh nak menaip dengan laju...rutin bulanan kerja aku da settle...tapi memandangkan aku perlu membantu opismate menjayakan program pada 5hb september..maka aku dengan gigihnya membantu dengan tulang 4 kerat ni..Program Hari pendaftaran OKU peringkat Negeri yang akan dijayakan di daerah ini sekaligus menjadi acara jamuan raya dan menutup bulan syawal..

atas meja ni pon penuh dengan kertas2 yg berguna dan sampah..aduyai...bertindak dan bertugas sebagai ajk makanan menjadikan orang yg sibuk...cewah..dang dang je cakap camni kan...kerja hakiki pon blom siap...statement bayaran bantuan x siap lagi..claim bulanan x buat lagi...

hati untuk melakar dan menaip story agak tergendala...cerita yg pelbagai maybe akan ku sambung jika berkesempatan...dan jika berkesempatan jugak aku akan jelajah rumah uols,....

stop dulu...nak setel dan carik barang2 untuk preparation membuat desserts esok..!!!
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. takpe awak, take ur time..biar setel semuanya dulu :)

    BalasPadam
  2. relaks.. relaks.... sy pun dah lama x singgah sini hihihihi.. maraton baca

    BalasPadam
  3. cool down kak..hihi
    say pon dah tak terkejar ni nk repy komen kawan2..huhu
    tp akak masih ingt saya kan.. ;D

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT