Selasa, 6 Disember 2011

klien punye hal

mase mule naik....mmg tergelak gile..Linda yg amik pic nih...

nk pose yg comei mmg xleh psl nk gelak kene tunggang motor ni.

modus operandi yg aku wat semalam ngan en Ruslin tu..pegawai BSN

Al-kisah semalam...aku punye appoinment ngan pegawai bank tuk wat buku bank klien yg sakit dan tua..modus operandi pun dijalankan la dlam jam 11 pagi hingga 3 ptg..sekitar Kg lerek dan Kg Dura..ngan Linda n En Ruslin org BSn...nak jadikan satu cerita bile aku sampai di Kg Lerek..aku da maklum awai le ke klien supaya amik aku utk pi rumah nk wat buku nenek dia...ingat klien tu masih menetap di Kg Lerek..follow punye follow sampai ke Kg Kepah aku dibawaknya...sampai umah klien plak kete xleh masuk..nauzubillah...kalo jalan kaki lenguh gak le...akibat jln x rata kete kene stay tepi jalan...nasib le cucu klien tu ade motor...motorsikal pertama cucu klien tu bwk la En Ruslin pegawai BSN tu...satu motor lagi...hehehe...aku kene naik gak ke..ingat nk jalan kaki je...tp en Ruslin mintak gak aku naik...so aku naik la 1 motor..dan aku kene bawak sendiri...adus..bile offer untuk bonceng si Linda x mau lak dia naik ngan aku..takut jatuh kut...huhu...tp yg BENAR..mmg da 4 tahun lebih aku x bwk motor...takut mmg ade la...bawak la aku ngan motor tu...da la jalan mmg xelok..berbatu n bertar tanah merah..huhu..tp misi nak siapkan buku bank klien kene la aku beranikan diri...tetiba teringat kisah sekitar tahun 2000 hingga 2007 mmg motor le jadi tunggangan aku...n motor tu banyak jase kat aku ni wei....kalo xde motorsikal tu mau x pi keje aku....TERIMA KASIH en motorsikal...jasamu akan ku kenang...kerana mu aku jadi MINAH REMPIT sejati tuh.......sekian coretan pagi bile kenangkan kisah motorsikal ni....
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

1 ulasan:

  1. hahahahahahaha
    golek suker...
    uiks..dah tukar tulisan???kalu perlukan bantuan bagitahu...
    tengah study gok ni...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT