Ahad, 4 Disember 2011

sixth month of awina

sebelom pi klinik....wina da pandai tgk ....

kat klinik....kalo dilepaskan...camni gayanye....

sengihan wina...sblm dicucuk.
...wina terbangun dari tido jam 4 pagi..oleh kerana aku x larat nk melayan dia..aku terlayan emosi tido yg ngantuk terlampau..maka bermain la dia keseorangan dalam lampu malar bilikku..sehingga jam 6 pagi  wina menyondol pipi mengejutkan aku...uikss...x tido mek gedut ni...alang2 dia x tido trus aku mandikan dan siapkan dia sekali.."bawak wina p klinik la..psl dia blom cucuk 6 bln lagi"rungut hatiku...so jam 7.45 pagi kereta da tersadai di klinik...so aku wat2 tanye misi bole cucuk  baby x walhal aku da terlewat 1 minggu lebih..(bese la..amik ati misi)...aku tau la kalo rutin ke klinik mesti lambat punye..so aku punye taktik..aku kol si linda wat tanye hal opis..da la aku tanye kuat sruh misi tu dengar..supaya dia bole cepatkan proses cucuk wina..."bijak x aku"?? oleh kerana misi tu dengar dia cepat buat yang aku dan terdengar aku luahan misi tu"kesian mama dia, nak pi keje...mehla timbang anak...hahahahaha...tergelak dlam ati je la..kalo kuat2 kan dia dengor lak...tapi sempt la dlam menunggu aku snap pic wina yg latest...lame x snap pic diaa....skunk aku da ade kt opis..siap da bekpes..kalo x de idea tadi..mau nya aku tersadai di klinik lagi.....misi berjaya...Rojer..!

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

  1. selamat datang ke dunia blog =)
    pasni banyakkan bercerita bab anak neh..nok2 pasal iffya..=)

    BalasPadam
  2. wina comey...wina comey....wina comey....

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT