Jumaat, 13 April 2012

Present???


Aduss...poning palo den duk pikir benda nih...ekceli camni ..next week besday en somi ku.. dr awal bulan aku duk mikir nak cari present ape...benar kebuntuan ni...tolong le...tahun lepas aku da kasi wallet..dua tahun lps da kasi jam tangan..3 tahun lps da kasi suar jeans levi's. Ape aku nak kasi tahun ni..selalu tiap2 tahun awal2 aku da sbuk plan nak kasi ape..tapi tahun ni habuk tarak...nak kasi handset en somi baru je dapat handset baru sempena menang dalam game bowling..en somi org yg selalu outstation.pnh gak terpikir nak kasi gajet yg berkaitan bile dia kuar. Like gamming..tu tp dia cam x minat..kalo duk pikir2 la en somi x pnh berkira ngan aku..yerlah adiah besday aku taip2 thn.. masyukk aje..tapi tang hadiah dia? Suam2 kuku aku kasi...tapi for this year awal2 aku da book kek..tp yg dlm pale otak ni pikir PRESENT...BUNTU ni...so aku rase better tanye pendapat korunk la....ape aku patot kasi ....korunk x rase ke susah nak carik present tok kaum Adam ni? X macam kaum kite ni ...ape2 sahaja boleh dijadikan gift/present? betul x?

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. Assalamualaikum Rieda,

    Minyak wangi boleh kot.....?he.he.he...

    BalasPadam
  2. Salam..bagi hadiah kasut.Timberland ker..hehe
    http://adeqrifqi.blogspot.com/2012/03/rebut-hadiah-special-dari-mala-nasohah.html

    BalasPadam
  3. haih..betul tu dear cari hadiah untuk kaum adam ni teramat limited..saya pun tahun ni dah takde aidea nak bgi apa..hihi.so saya bagi ps3 saja..hahaha.memandangkan suami suka main game..kekeke

    BalasPadam
  4. bagi sesuatu yang dia guna sokmo...
    rokok dunhil ke
    hahahahaha
    bagi kasut ok gok dah...

    BalasPadam
  5. kalo lya dari dulu suka bg sesuatu y dia akn selalu guna..biasa baju/t-shirt/kemeja/kasut/jam...

    dan paling wajib

    kad... sebab kad tu melahirkan luahan hati y ikhlas..bg lya la...

    BalasPadam
  6. Klu wallet dah dan x tahu nak fikir beli apa,rieda beli le baju kerja ke atau t-shirt....

    BalasPadam
  7. x de idea jugak.. sy lak ikut situasi.. jarang gak bg adiah.. tp sellaunya belanja makan je.. hehe..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT