Rabu, 18 April 2012

Tutti fruti at Kole Ganu


 taadaa....hari jumaat lepas..memandangkan x keje  n plan bwk bebudak ni kuar jenjalan...so kami pi mkn tutti fruiti..maklum le baru bukak kat kola ganu ni....akhirnye sampai gak...
 aku bukan penggemar eskrem sgt..tp aku suka yogurt..huhu..bila tau ade eskrem yogurt..melulu la aku...ni 2nd time msok sini..
 bab topping menopping mmg suke...tapi hati2 wei...kan berat time menyukat...bayar le nanti....
 anak sapa la nih...burok perangai no...x sabau ke...?

hah? amik ko...5 bekas tu nak kene settle..sapa mau bayar erk...Adik ipar aku banjer...wah syokknyee...
tgk le si kakak membedal mash melo aku..tado org tanye x nak...xpo la...demi anak2...makan le..
time nak datang td elok je mak su dia siapkan..siap tocang2 rambut bagai..tp sekali masok tutti fruiti ni..hampeh...
si adik Awina ni pom sebok gak nak makan eskrem...suke benor dia ni ha...
sorry dik...mama punye masham la...maklum le perisa delima....sodap tau..
ni group aku ptg tuh,....rancak si kakak dengan mak su nye makan....aku pon same
comei x dua insan ni?tudung itam ni mak su merangkap adik iparku.....yg tudung kuning tu nak kire camner erk..maknye kawan aku...n jiran jauh...ah..kire la camner pun..dia baek ngan aku n my family...
heiii....awina ngan mash milo nye tu...x mau kasik org pun....
last pose dari aku n kakak.....kedai ni baru lagi bukak..rasenye x sampai 3 bulan lg kut....so penggemar eskrem or yogurt...ape lagi bole la pegi.....n aku pon rase nak pegi lagi...SAPE NAK BANJER KALI NI?
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

  1. wahh..tutti fruiti.. sya penah mkn skali jek..sbb tekejot ngn harga yg melampau2..haha~

    BalasPadam
  2. xpnh mkn lagi tutti frutti.. kt kalo nk merasa turun tang kuantan r..tp cam xdop ksempatan lg

    BalasPadam
  3. aku nk g...sape nak blanja aku??? hehe..

    BalasPadam
  4. Kole Ganu dah ada tutti fruti....

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT