Selasa, 15 Mei 2012

Apa ku rasa....?

Assalamualaikum..
terjaga dari tido jam 6am.hset ku mati rupenye xde bateri...nape rase len mcm nii..
tekak sakit semacam je...try telan air liur pon payah...adus/..
da siap nk pi keje tetiba rase xlarat lak..tubuh rase suam2 kuku...ayoiii
sblm kuar rumah aku cilok air cap badak...
aku mau demam ke?tekak sakit...pening skit..mata ngantok....
ayoii...mau demam kaa?
aku x risau psl misi ke Tasik Kenyir 18 n 19 Mei
aku risau pasal wedding dia nii...
lebih tepat hal2 hantaran yg lom setel..
biar le sakit tekak jee.....
Linda da kasi ubat sakit tekak...
sat gi aku minum air penyejuk badan cap badak laks....ahakss..
JGN DEMAM woo.....JGN DEMAM...pegi jejauh rase x sdp badan tuh...
ade keje blom setel...aku bereskan keje lu..nnt ptg WB laman orang k...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. WB bile free ek.... :D keje siapkan dulu ngeh ngeh :D

    BalasPadam
  2. jangan demam!! hehe.. makan ubat tu ok lah tu nanti tu kan. ayu kalau rasa nk demam, ayu suka minum air 100plus..hehe..

    BalasPadam
  3. cepat2 mkn panadol aktv fast tuh.. mga cpt sembuh..(^_^)

    BalasPadam
  4. stand-by ubat cepat-cepat ti takut melarat pula..^_^

    salam kenal juga ya..:)

    BalasPadam
  5. kuatkan semangat.. insya Allah demam akan beransur hilang.. jumpa doktor cepat2 tau sebeum ianya melarat...

    selamat petang rida..

    BalasPadam
  6. lya doakan moga semuanya bjln lncar... n moga x melarat kesihatan tu..cpt2 mkn ubat dulu sblum melarat...

    **kalo lya k trg..insyallah lya inform ye..kalo ada rezeki leh jumpa n knl2 kan.. ada fb x?? add lya - LYA ALYANI

    BalasPadam
  7. makan panadol uphamol terus meh...semoga tak demam dlm masa terdekat...amin..hehhe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT