Isnin, 14 Mei 2012

Mencari sesuatu.....

tercari - tercari benda alah ni..
tapi x jumpa...atas meja..bwh meja..atas meja orang pun xde...
byk yang aku jumpa merah aje...
xleh guna...lalu aku pinjam org punye..
tn dia mintak balik.....
ni wat spoilkan mood kerja...
dari pg td sampai ptg ni x jumpe jugak...
aduh poning den...
bukak handbag pun tarak..
selalu kalo xde kat meja ada dalam beg...
malas nak pikir...n malas nk cari...
lantak pi..keje aku sambung esok..
mood da fokus nk amik kakak n balik....
>
>
>
>
>
rase2 korunk ape aku cari nih?
heheheee...aku cari pen biru...nak menulis..spoil betul..
biase ade byk stok..yg heran...1 btg pen piru aku x jumpe....
sape pinjam pen aku kasik balik...

heee..korunk pikir ape?

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT