Rabu, 9 Mei 2012

dapat hadiah besh......

Assalamualaikum...rase hari ni nak bernafas lega..masih dalam mood busy..tp da lepas 1 beban bile audit di opis da settle semalam...closing audit pon da hampir 5.30 ptg n aku masih x amik kakak di sekolahnye...kol2 si Ayu, teacher merangkap pemilik kindergarten tu x dpt2...dgn hujan lebat..kete lak kene block..last2 dapat gak amik kakak...dia budak paling last kat situ...tapi itu semua aku x kesah pon..da siap2 mintak maaf kat teacher dia psl lmbt...then teacher kakak ckp..."hari ni semua bebudak buat aktivty kt kelas..baking kuih sempena mothers day,, tp mulenye safiya cam segan2 nak join aktivity ni tp lps semua teacher pujuk dia join..n seronok ngan aktivity ni..kad tu safiya buat sendiri... itu teacher dia ckp....then aku nampak le something kat tgn dia...teruja nk tgk ape kakak buat..tp xleh le nampak depan2 teacher dia..masuk kete trus dia tunjuk....aku mmg teruja..maklum le ni hasil kedua kakak buat sejak dia ke sekolah...
 kat dalam kete..terasa nk snap picture..tetiba dia sporting nk bergambar..selalu ckp payah kalo nk snap pic dia...tgk le...
ni aksi gediks dia..aku suh senyum...tergamak kakak menggediks bagai...mood kakak ok sgt2..tu yg bole ade aksi gedik bagai..
 ni hasil dalam kad...'prepared by' tu aku tau teacher dia yg buat...tapi color n name kakak tu mesti sendiri tulis,,
 ni le kuih cek mek yg kakak buat..bile aku kate name kuih tu mek comel..dia bangkang abih,..katenye kuih cek mek..tapi bukan ke dua2 pon sama,..
ni le kuih kakak buat bersama teacher n classmatenye...tapi xsempat sampai rumah pon...kakak mintak bukak n trus ngap...da xde tok papa pon..tp aku pon dapat ngap sebijik...2 bijik lg kakak abihkan...tapi start semalam kakak da pandai demand...bile aku menolak permintaan nye..dia da pandai ugut aku..kate nye " kalo mama xmboh wat lps ni kakak x mau kasi hadiah lagi kat mama"...sikit2 ugut ngan hadiah...by the way aku sgt hargai ape kakak bg...walaupun small of the pieces..dan aku mule percaya 'x sia2 aku hantar kakak ke sekolah pada usia 4 tahun ni'......walaupun dia masih manja...tp dia da mule menunjukkan byk perubahan positif...ok ...nnt citer2 lagi...chow dlu...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

11 ulasan:

  1. pandainya kakak.. sejuk je hati bila dpt hadiah dr org tersayang walaupun hadiahnya x seberapa kan.. :)

    BalasPadam
  2. arrrrr............... terharunye...nk nanges2.. sojuk prot mung pridah :)

    BalasPadam
  3. memang kakak sangat menggediks maring
    hahahaha
    pepun..besh ork ada anak..dok sabo nak ada anak etek..=)
    ketua pada anak2 kita kompem kakak r...ganas ni

    BalasPadam
  4. sooo sweet..tdi pun sweety suh budak2 bt kad tuk mama derang tuk hari ibu..mmg mereka sgt teruja..(^_^)

    BalasPadam
  5. Memang terujakan bila melihat hasil tgn anak yg baru lg dihantar sklh apatah lg utk mamanya...

    BalasPadam
  6. HEHEH...COMELNYER... PANDAI DIA AKLER..KIRA OK LA TU...

    BalasPadam
  7. mesti berbunga2 je hati akak kan? hihihi

    BalasPadam
  8. wah terharu la .kecik2 dh bg hadiah...:)

    BalasPadam
  9. wahhh bab ni yg memang terharu...selamat hari ibu...

    header baru erk....cantekk dgn tuan blog yg berseri dok kat situ :)

    BalasPadam
  10. bestnya sekolah tu..aktiviti len dari yg lain..^_^

    comel jer kakak pose..:)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT