Ahad, 27 Mei 2012

SelAmAt PEnGanTin BaRu

Assalamualaikum...alhamdulilah...segala sudah selesai....syukur cikna da selamat bergelar isteri...amin,..
 sekitar majlis..sblm akad...yg kelakar ..di tempat yg sama...3 pasangan pengantin yg ada..just tunggu turn..cikna yg plg akhir dinikahkan..
kakak yg sebok..dia da moody..mcm2 ragam time ni..mntak pen le...kertas le...ni aku suh senyum dlu kalo nk pen n kertas...senyum x ikhlas lansung..
 suami membaca lafaz taklik..seusai akad nikah...xsempat nk snap pic nikah..biar tn badan  yg upload le nnt..
 da jd pasangan pengantin...comei kan...bersama wani..aku..linda n nisa..

 da tukar baju..kaler biru lg..tp gambo gelap skit...xpo la...
ni le dia....hantaran dari pihak cikna kpd pengantin lelaki...yg sempat aku snap le...hasil tangan aku hntrn ni...
hantaran dari pihak lelaki..n yg sempat aku snap...juga sentuhan tangan haku menata...di majlis cikna aku x sempat nk snap pic sgt maklum le...sebok di blkg tabir...sebok sgt le....nnt tn punye badan mesti byk nk citer... hee..tunggu je....
 lepas kenduri rumah cikna..sekitar jam 2.45pm..aku bergegas ke majlis kawan aku lgik sorang...tahniah tok mieza n suami..

ni lagi satu wedding..kwn sekolah aku...ni aku pegi sekitar jam 5.30..da x larat sangt duk membantu di majlis cikna..aku balik mandi n tido lu...lps asar ke majlis kawin Lia dan Syukri...sama nama cam laki i je...hiiii.. seharian semalam..penuh ngan majlis wedding org...tp yg letih bagai nak rak..haku ni..sampai lps isyak trus tdo ngan anak ...xtahan melayan sakit kepala bagai...tok semua my friens...SELAMAT PENGANTIN BARU..SEMOGA BERKEKALAN ABADI...khas tok Cikna n Amir, Mieza n Sominya....Lia n Syukri... WELCOME TO OUR CLUB...heee..chow chin cau,...

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

  1. comel2 nyer pgantin ni smua.. tahniah buat cikna n husband.. moga kekal bhgia hingga ke akhir hayat,,,

    suka tgk pelamin skarang.. cun2

    BalasPadam
  2. br berkesempatan jalan2 kt sini. tahniah buat cikna&suami. wah cantik lah hantaran2 tu.pandai orang yg gubah tu. :)

    BalasPadam
  3. comel sume pengantin.. musim cuti sklh nih mmg byk la org kawinkan.. pastu awal tahun depan ramai2 plak dpt baby.. hiks..

    BalasPadam
  4. Salam Rieda, sihat ke?

    Cheqna ke tu
    lain nye... nyaris tak kenal...kalo tak baca, mmg tak prasan la tu Cheqna, eh! puan Cheqna, Alhamdulillah... selesai majlis mereka kan... moga hari2 yg mendatang, bahagia la selalu!

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT