Selasa, 5 Jun 2012

Demam lagi???

Assalamualaikum...annesayo...hai korunk..da bape ari x bersiaran...rase rindu bangat nk berbelog ni...apetah lg meround di belog org...ape citer semua erk..mayb da byk ketinggalan aku ni...aku da dilanda demam?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Demam exam le...smlm da abih satu paper..(Sejarah Politik Malaysia tradisional..)masih menanti 6 paper...huuu..citer psl paper exam smlm...nak kate susah..x susah mane pon tp bese la kalo da study la minute...cam tu la gayonye..dr 1 buku answer sheet dpt le separuh buku aku isi jwpn..tu pon aku hamtam kromo je..aku mengarang bagai nak rak..yg kene jawab 4 soalan je dr 6 soalan tp mase yg diberi 3 jam..exam start kul 2.15pm tp aku da kuar jam 4.40pm...so amacam..tp aku berani nak letak ape2 harapan pon...tp ade soalan yg aku score mmg masyuk beb...cume yg frust bile kite bace  n hafal?salah konsep tu..sbnrnya aku hafal...mmg salah ajaran tu..patutnya ku kene faham bab tu...yg kite baca x ingat...so menggoreng aku ngan ayat2 cinta ku smlm citer tentang bab perkembangan politik Nasionalisme di tanah melayu sblm perang dunia kedua.. sorry le korunk kalo terciter bab exam..aku just luahkan feel psl exam..so ari aku msok opis nk setel hal keje dlu...jumaat ni ade paper yg lbh mencabar...lg susah...yg major tok course aku...saje menceceh bab exam...demam exam yg memaksa tok aku kerah otakku lg...chayok2
pic yg diamik mase kat kenyir...saje nak fresh kan mood pepagi setelah bape ari x hapdet belog...ptg nnt br kesempatan nk jln2 kt belog korunk...tunggu..
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. wow rindu nye ayu nak exam lagi..hihik.. banyak nye paper sampai 7.. buat yg terbaik tau.. Good Luck dan selamat maju jaya dalam exam2 tu semua.. ayu rindu pulak nak rasa perasaan berdebor exam..tapi skang yg selalu exam bila exam apply kerja gov..tp selalu failed je ayu ni.hahak

    BalasPadam
  2. haha.. selamat menggoreng... jangan kasi hangus sudaa... teringat zaman study dulu.. suka goreng2 bila tetiba ada ilham.. kehkeh..

    BalasPadam
  3. kesian akak demam.. Demam exam plak tu.. ehehehe.... Takpe kak, baca pelan2... buat revision dengan tenang.. Insya Allah, jangan lupa putus harapan utk berdoa ke arah kejayaan//

    semoga berjaya

    BalasPadam
  4. wahh..subjek exam tu... rsanya lya cannot go subjek2 sejarah g2.. huhu.. apa2 pon..gud luck yer..

    BalasPadam
  5. Rieda exam apa nie,rajin ya nak study lg,chaiyok2.....

    BalasPadam
  6. alamak peksa.. takutnyer.. akak dah tak boleh ler lagi...
    cantik yerk kenyir .. akak tak pernah sampai lagi....

    BalasPadam
  7. legakan dear dh abis exam.. cuma pasni berdebar plak nk tunggu result.. :)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT