Ahad, 10 Jun 2012

Silent??

Assalamualaikum...jiwe amat kacau...paper ke2 (Paradigma n teori sosial)ari jumaat baru ni wat aku sakit jiwe, rage, otak semua ade..ape x nye..xleh jawab wei..da sehingga pagi ni aku masih rase frust gile..soklan mmg susah tapi kalo aku fhm n bace btol2 xkn jadik camni...hurm silap aku lg..bile aku x puas ati ngan ape aku jwb aku pi cek jwpn bile blk rmh..n ?????...uwaaaaa..harap2 x mengulang subjek ni dlm erti kate FAIL...arghhhhhhh....n ari ni aku still msok opis..aku pon xtau nape jiwe kacau ni makin jadi2...last year exam jgk...aku bole cuti start dr awal exam till exam abih tp this year aku xwat camtu..aku msh msok opis biarpun esok ade paper lg...KENAPA?keje ku byk..nak cuti xsampai ati..at least bile msk siap 1..2 fail kes...
BUT..aku da decide something..tok minggu ni je..no entri..xleh layan belog..xleh jln belog korunk....ish..ish..aku  nak struggle study for my paper..this week pon...aku punye exam direct sampai 18 Jun...lps tu enjoy...so maknenye ...KEEP SILENT le....heee..itu je nk bgtau....Thanks tok korunk yg bg nasihat n semangat kt aku..aku nak fokus study n masih x putus smngt tok abihkan 5 subjek lagi this week..next week aku akan kembali..n melayari alam belog ni ngan lebih semangat...so..now da kene chow.. setel keje n study (curik2 time ni..kan bos nampak..abih aku...)Jumpe korunk next week..Chin cau...


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. ermm..xpe dear...
    apa y penting tumpukan dulu pada perkara y utama.. y penting exam tu utk masa depan...

    BalasPadam
  2. se agi..lupe nok kabo...

    gud luck yer.. moga dt mjawabnya dgn tenang..

    BalasPadam
  3. utamakan mana yg utama dulu kan.. exam dulu bagi habis..br alh leh berblog..hihik.. GOOD LUCK dan moga majujaya. samalah kita,lepas exam suka check jwpn,pastu kalau silap mulahlah rasa tak best..ape2pun Do the best erk!! Chayokk!! chayokk!!

    BalasPadam
  4. gud luck dear... x pe exam lg pentingkan..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT