Isnin, 25 Jun 2012

i'm coming home..

assalamualaikum....
i'm coming home...semacam jerk...alahai da lame sgt x berbelog nih...ekceli exam sy da tamat pd 18 Jun..tp memandangkan byk sgt program pejabat..memaksa ku tidak berbelog...so ari ni sengaja pilih msok awal ke opis...sblom bekpes ni mood tgh segar lagi kan..pg ni pon da ade dua keje nk kene settle...sat g pon nak kene pegi program jabatan lagi...aduyai agaknye bile le abih melayan program pejabat ni..bayangkan bulan ni shj 7 program pejabat nk kene release...dlm 1 hari ade dua program bertembung,,,can imagine benda tu..xpe la da nasib keje goment ni camni le...kene le akur kan..
tangan asyik gatai nak menari kat keyboard i..tp Alhamdulilah rase starting from today...rase da leh comeback..cewah..cam x msok setahun je..hihi...by the way, citer psl exam..Alhamdulilah,ade soalan yg da score n mmg masyuk..ade yg x bape nk score pon masok..segalanya da berkahir..at least akhir Julai nanti da bole tau result le.....dup dap..dup dap le...bile da berakhir exam tu baru2 ni..maka berakhir kehidupan kuv sebagai student 2nd year...dlm bln 9 ni aku da jadi student baru le kut...masok tahun 3 n cabaran pasti besar le...citer 3rd year citer len kali ok..aku harapkan result yg best2 le..walaupon result 1st year x bape cun..hrp tahun ni result tu cun smcam..so segala da abih...
tau x 1st thing yg aku buat bile da abih exam????hehehhee...aku rembat nobel la...da kate minat tragis dlm bab nobel ni...mlm tu aje da khatam 1 buku.. hehee......    memandngkan rok nobel da bersarang..yerla semua nobel baru aku beli n simpan....kunun nak bace lps exam..skunk aku mengamuk sakan le melayan nobel2 tu...da nak nek juling...lg 1 aku mule melayan citer2 korea yg da mule bersarang gak kat external aku tu,...heheee... so aku da mule balik pade minat ku...ok nnt aku citer bab nobel n citer korea yg aku layan tu...daa nak kene chow psl karang lmbat lak nak pi settle keje...ptg ni aku nak jenjalan belog kwn2...rindu nk bace story mory korunk...I'm coming home. i 'm coming home...tell the world i'm coming home....Let the rain wash away all the pain of yesterday,...i know my kingdom awaits and they've forgiven my mistake..i'm coming home...ceh cam x kene ngan lagu ni je...tadaaa...korunk...
nampak statement kat tangan..nak kene hantar kat kewangan pagi ni gak sblom pi program....


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

3 ulasan:

  1. hati berlagu riang nampaknya..he he he...settle satu satu...baru leh enjoy...kena dah dengan lagu tu...semoga suksess semuanya...g lah buat kerja tu,nanti tertangguh ..susah pulakkan...

    BalasPadam
  2. idaa...macm kurus jek mung??
    ade citer korea baru2 ke hehehehe
    se lagi nk gtau nk pinjam nobel?
    hehehehehe :)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT