Isnin, 30 Julai 2012

Juadah Berbuka...

Assalamualaikum..selamat siang semua.....citer bab makan nak?
tengok...sile tengok...walau deco x cun tapi rase yg penting...

 hari jumaat ..ramadhan ke 7 baru2 ni,,.aku dgn sendiri buat mihun n mee soto ni..
x percaya?caye la wei..mentang2 aku jarang masak..
ulang sore..aku wat sendiri..
kung kang kung kang aku bersilat sorang diri..
chef bonda langsung x bantu...
da la masuk dapur kul 5 lbh..gi psar lagik..beli semua sendiri.
1st time wat begedil n jadik...rase pon best...salah ke puji diri oii?
plg penting chef bonda pengkritik no 1 yg kuat komen bila aku masak..
dia x komen hape pun ptg tu..n langsung x kritik masakan ku..
thanks chef bonda..selalu ape aku masak awal2 dia kaw tim ckp2 kritik..
ini x..abih 1 mangkuk dia bedal..
pdhal awal2 dia ckp x makan mihun soto ni...
dia nak buat mihun goreng aje tuk dia,,
tapi bila aku siap hidang semua bagai..
aku tanye dia .mane mihun goreng..
leh dia jawab....makan ini aje la..
tengok...dia takut aku lawan tokey la tu..
opps..1 benda chef tu tolong..sambal kicap..dia bikin..hahaaa..
len kali nk wat lagi ..
chef tu siap sound lg..kalo nk wat masuk dapor awal skit..
makne dia suka aku masak ni...tenkiu chef besau...lap u..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

12 ulasan:

  1. terliur r..sebab ingat makan masa umah iwan hari tu...
    jom wat buka secara berjemaah..cikna wani nisa linda iwan..nok???

    BalasPadam
  2. feveret menu anak2 KA ni... Slam kenal n KA dah follow u yek 49

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum

    keciknya duniani.. akhirnya bertemu gop mu di alam mayani.
    aku ni leha dah, aku follow doh mu..
    mailah jengok2 aku kala kelapangan..

    aku baru je start berblogni pasal bosan sgt.. sebarnya start 2oo8 lagi tp masatu blog bisnes..

    BalasPadam
  4. hehehe..kalau mem beso dah tak komen banyak,dah ok lettew dear :) ngeee

    BalasPadam
  5. sedapnya meehun soto.. pose nih x makan lg soto.. huhu..

    BalasPadam
  6. woww..Mesti la sodap ne mee sup..lama tak mkn mee sup..aka me soto la kan..hihi

    BalasPadam
  7. rasa puas hati kalo org suka makan apa y kt masakkan..rsa dihargai..lg2 kalo org tersyg bertambah-tambah

    BalasPadam
  8. Sis Rieda, nasi takde ke? nak nasii... hehehe.. tapi kalo de begedil mmg best la Sis, saya tak penah buat begedil, leh kasi resepi tak sis, tapi sis mmg cekap di dapur.. caya la Sis..bukan senang nak hasil juadah yg hebat gini, hehehehe~

    BalasPadam
  9. heha.. chef bonda lapo.. cer kalau dia kenyang, mesti dia kritik kaw kaw.. kekekke.. sedap la tuuu..

    BalasPadam
  10. sedap nih...dapat hirup sup tu panas-panas lagi la..:)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT