Selasa, 31 Julai 2012

Meeting or Eating?

Assalamualaikom..selamat siang semua...smlm kite orunk de meeting MJKP..selalu meeting ni wat kat kola berang jaa...but memandangkan pose..maka meeting ni di buat hotel..haa??hehee,.sambil menyelam sambil minum air erk..batal la pose kan?   ade ke org meeting jam 6pm...korunk x caye erk?
meeting ni..so silent please! at Permai Hotel..KT
after that...meeting abih jam 7.15pm..so bergegas le kite orunk ke cafe untuk bukak pose/..cari tempat duduk..so tgk jela ape yg sempat aku snap..time amik nasik pon da azan..
 nasi putih...yerla ramai amik ni..aku pun bedal gak...
 kuih yang sempat aku amik..byk kuih tp x sempat nk amik...
 ni aku amik lps mkn nasik..nak rase la kunun
 rojak buah..yg pegnent sila jeles k..
 mee mamak...
 kebab pon adoo...
 haha..sblm blk aku sempat rembat spagetti...aku isi skit2 la...
 ABC..terlebih manis
 air yg sempat aku amik..air putih mesti ado..huhu..
 tadaa...mase ni blk nk pi solat da..tu meja byk clear..
 makan..makan..makan je..
heee..nak jugak menyebok di tgh awam....da amik pic makanan bagai..xkan xde muka ku..
harap2 sblm abih ramadhan ni..biar ade 2,..3 kali meeting kat hotel...dpt mkn free..hee
seusai solat magrib ..balik la...itu je..tadaa
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. Seronok berbuka puasa di hotel banyak pilihan

    BalasPadam
  2. amboi byk nyer makan...semua sumbak skali ...blk dumoh nyandar ar jawabnyer..seeh...heheheh

    BalasPadam
  3. perghhh meleleh tengok..sedap-sedap ni..makan kt hotel memang puas hati kan..macam-macam ada...:)

    BalasPadam
  4. rojak buah tu tak menahan la kak..haishhh

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT