Rabu, 1 Ogos 2012

Semangat Yang Hilang

assalamualaikom..
mood ku ke laut...ke bulan..ke bintang..terbang di awan...
nape kesahnye?why?why?
hurm...nak share x erk? share je biar mood aku kembali ke jasadku n normal ,....
30hb  julai result exam aku da kuar...aku kan student..
tp bile keje byk aku lupe nk cek
tetiba pagi ni dtg ingatan tuk cek result..
td cek le result tu..amik ko...
so result tu mmg x besh le....
x sedap  mata memandang....
x syok telinga mendengar...
tersasar dari yg aku target...so frust ni...
aku da bagi byk komitmen thn ni berbanding thn lepas..
xpe la...ceh bg semangat kat diri sendiri...
korunk bagi le semangat kat aku skit..
exam da abih..result da tau..maka bln 9 ni aku da masuk 3rd year...
so..ape nak kena buat..aku blurr...#@#%&@...
Semangat yang hilang..kita cari pulang..ceh sempat nyanyi..mau result x ko
korunk..pls support aku yg tetiba ding dong ni...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

7 ulasan:

  1. dt give up.. alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan
    rajinnya futher study.. aku dah malas..
    sambung katne?
    Gud luck dear

    *mak aku pose dan beraya di mekah

    BalasPadam
  2. oo bljr lagi ker?kat mana?

    thn depan kena study sggh ar deh

    BalasPadam
  3. sama la dah...rse thn ni lbh bg tumpuan dr thn lpas...tp...keciwa..

    BalasPadam
  4. alahai awk,..xpe .jgn putus asa ye..leh cuba buat lbh baik next sem..bkn sng nk pgang tgungjawab cam awk.. sebagai student, pekerja, ibu & isteri... mmg byk sgt komitment tu. lya tau.awk dh buat y terbaik .. tp itulah kehidupan..adakalanya kt dh rasa buat y terbaik... tp.. itu blum tentu bagus.. jd kesempatan y ada terus berusaha...

    BalasPadam
  5. alahai..takpe dear,jangan cepat putus asa,jangan persalahkan diri sendiri ok.usaha dan tawakal lagi.insyaallah pasti akan berjaya nanti..:)

    BalasPadam
  6. sabar..mungkin boleh cuba lagi..jgn terlalu tertekan ya..

    BalasPadam
  7. ada masa lagi...jangan mudah patah semangat...selalu ingat sekiranya kita telah berusaha tapi itu je hasil yang kita dapat...itulah namanya takdir atau setakat tu je lah rezeki kita...semangat juang kena tinggi!janga putus asa!you can do it!!!!wahhh...semangat gitu...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT