Khamis, 2 Ogos 2012

Jus Perawan

Asslamualaikum...
selamat siang semua..2 hari lps sy ikut cikna pi beli jamu kat kedai jamu..
yerla xkan beli kan kedai tayar laks.....
so dlm cikna n Linda usha2 barang len..aku sebok sekali..
sebok bertanya itu ini..tanye kebaikan produk tu ..produk ni....
belinya x..style penyibuk x?lantak le..
tetiba mase nk kuar aku ternampak benda alah ni...
yg pelik aku x tanye laks ape pekdahnya (faedah) benda ni..
siap bayar ..masuk plastic bag n blah..
hahaha..baru aku teringat Wani pon pernah beli Jus ni..
aku mmg x tau ape kebaikannya..so korunk pernah minum ni Jus ni x? ape kebaikannya?kelebihan..?
Jom Share Kebaikan Product ni..Keburukan pon bole share...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

  1. woh jadi anok dara semulalah mu.. aku tengok gambar testimoni mokcik umur 50 lebih ngan pokcik 75 taun senyum kemewet..
    tp apepun keistimewaan yabg tertulis selagi dop try sendiri dop tau.. kalu minum sebotolje nok jadi elalupun dop jugok.

    atas penerimaan tubuh masing2.. apepun ikhtiarjerlah

    BalasPadam
  2. tak pernah makan pun..hehe.. wah cikna cr jamu yer..hihik..

    BalasPadam
  3. tak pernah minum lagi ne jus kak..huhu

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT