Khamis, 16 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum..arini last day kite orunk keje la di Pantai timur..esok Jumaat then Sabtu then...Raye la kite...horay..horay..cam si kecik lak....
Di kesempatan yg ade..aku pohon sebanyaknya kemaafan dari rakan2 belogers ku yg sporting morting cam korunk..yerla dari awal aku berbelog, daripada xde member then lps cikna pomot aku kt belog dia..makin bertambah sokmo..sampaikan aku terharu ade org sudi memberi komen n bercerita...walaupun mengenali hanya di alam maya..cewah...harap2 silatulrahim ini kekal..Alhamdulilah, dari berbelog ini jugak terjumpa kawan lama aku...lagi best...teman2 ku yg tidak mempunyai belog tp setia membace  entri2 ku tiap hali.. kemaafan ini ku pohon jika ade setiap komen yg ku berikan pada korunk memberi ke 'terasa' an fail BM, setiap entri berbaur umpatan, berbaur hinaan, setiap sentuhan yg melukakan.... ampun ya teman2 ku..ke mana pls behave ourselves..ape yg boleh dielakkan..better elakkan..hargai nyawa yg diberi ni..
(gambo raye tahun lps..satu2 gambo yg jadik,,yg lain semua hancus..)

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1433H..MAAF ZAHIR BATIN...CAYANG KORUNK SEMUA..makan2 tu hengat kite tau....duit raye lebih?kasik kat kite tau..ngeh..ngeh

Ni maybe entri akhir tuk ari  ni..kalo rajin entri baru ptg karang ado la tuh...kalo mood terbang, makne nye xde la tuh..maklum le semangat nk cuti da berkobar ni..nnt nk pg carik barang lagi...kalo berkesempatan jumpa di ari raye ..hokey..tadaaa
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. selamat hari raya utk Dah sekeluarga.

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya Dah
    mohon maaf zahir dan batin
    InsyaAllah jika berkesempatan aku akan ke rumah mu
    nanti mu datanglah rumah aku di Putrajaya.. :)

    BalasPadam
  3. selamat hari raya maaf zahir batin dari KA sekeluarga juga ye

    BalasPadam
  4. Selamat hari raya :) maaf zahir batin...

    BalasPadam
  5. Slmt hari raya buat Rieda dan family,kak Nurul pun nak minta maaf andai kata selama perkenalan kita di alam maya ada komen2 yg menguris hati Rieda.

    BalasPadam
  6. aku balik esok mala :(

    waaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  7. Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin ye Sis..moga raya ini bermakna buat kita..

    BalasPadam
  8. salam aidilfitri..maaf zahir dn batin..semoga berbahgia dihari lembaran nnti..:)

    hati-hati pulang ke kampung nnti..:)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT