Khamis, 16 Ogos 2012

ntah ape kerja la..

Assalamualaikum...salam Ramadhan...n selamat pagi...
tengok ni le kerja sape pon xtau...tau le masyarakat yg prihatin..tapi x pyh le sampai kete aku jdi mangsa ... aduyai..aku nak cari jugak sape le yg gatai tangan ni,..siap tampal iklan ni kt cermin dlm kete ptg smlm time blk keje(prihatin yg terlampau la)..kalo xde yg mengaku aku x maafkan tok raye nih....cube korunk tgk...ish2....
sape yg kuang asam sgt ni...xpe, pecah kace,pecah gelas,lps terbace...nnnt aku balasss..(balas dendam la ni)...cari jgn x cari....heheee...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

  1. Salam Sis, isk2
    tak patot betol
    sape la yg buat lekat kat cermin kereta tu.... saya pun marah Sis, grrrr.... kalo dia gune gam UHU, naya cermin kereta, sayang woo kereta, hehehe~

    BalasPadam
  2. biasa saspek utama haji r
    hahahaha

    BalasPadam
  3. selamat hari raya.... maaf dipinta.. moga berbahagia di hari mulia hari raya...

    BalasPadam
  4. lorr.naya tul ni kt kete pun depa tampal..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT