Khamis, 4 Oktober 2012

HaPpY....HapPy...HapPy...

Assalamualaikum...monink uolss..
pepagi ari da ade sign baik punye...
just nk share ke'happy'an ....ati aku.fail BM..sgt2 la..
byk citer best la smlm...best pade aku la...
pd org len aku xtau...nak tau ape yg wat aku happy sgt?

- kalo uols perasan kat wall aku da ade iklan nuffnang tu,...yea..
walau aku satu habuk pon xtau psl en nuff ni..
but bila minah ni duk citer psl nuff kat entri dia smlm...
tetiba di ajar aku..bkn takat jadik mentor aje..
bahkan siapkan reg en nuff utk aku...tima kasih cik dah yg baik ati...i luv u..
then dia explain skit2 aku ade  psl en nuff ni...happy tau
ala blog yg suam2 kuku..kwn pn x byk..agak2 en nuff ade admire ke nnt..hihi..
da mule syok sendiri sndiri nih..ngee

-smlm juga ms bace entri KA psl bloglist & kejutan...
tetiba di masyuk dlm senarai nye....happy lagi aku
TQ KA..luv u..kite ni blog suam2 kuku...
blog pon hidup segan x mati2...ngee.
masih dipilih...(mood sedih lak) terharu tau,...

-smlm juga kami dikunjungi Ketua Pengarah JKM Malaysia...
pergh ni mmg satu kezutan le...pd awalnye kami dibgtau KSU nk trun tp x jadi
bayangkan hampir 5 tahun berkhidmat di gomen ni
x pernah ade ketua pengarah turun ke daerah kecik kami ni...
walau da bertukar beberapa orang KP...
Thanks to Cik Norani Hj MOhd Hashim yg sudi bertandang ke teratak burok kami...
atas kata2 semangat...dan segala2 nye smlm
mcm dia bace blog aku..ngeee...

Semalam ...life aku byk citer best la...Syukur Alhamdulilah...
tu yg tajuk entri  pon happy..happy..happy
kunun terlebih xtau nak gambarkan aku nye kegembiraan smlm..
harap happy n happy ni berterusan ari ni, esok lusa...
Happy lagi ..thanks tok uols semua...
kali ni x ulang da psl blog suam2 kuku ni...ade yg marah lak..
sudi bertandang dan meninggal kan jejak...menjadi teman maya..
ke blog yg x gah nih...
InsyaAllah semoga ukhwah kite akan berkekalan...Chayok2...
gamsahamnida  감사합니다...syukran 



..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

15 ulasan:

  1. oo.. patutla happy.. seronokkan kalau hari-hari happy jek.. moga hari ini, esok dan seterusnya pun happy gak yer..
    sy kalau kat opis mmg xhappy, balik umah je happy dgn anak-anak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn camtu ayu..semua kene happye..even kat opis pon

      Padam
  2. sama2 memberi & sama2 merasa.......sama2 hepy....

    BalasPadam
  3. bagus bagus..cikna punya nuffnang pun orang lain yang daftarkan..x au bende satu heh..
    hahaha

    BalasPadam
  4. aku tumpang hepy sekali gengs
    semoga heppy sokmo sampai bila2

    BalasPadam
  5. sy tumpang happy skali la.. :D

    BalasPadam
  6. tumpang hepy bila kawan2 gembira, tq selit2 tentang KA. KA pown blogger baru & baru nk belajar baru je 6 bulan so kita sama2 belajar ye. InsyaAllah sikit2 ade rezki Nuffnang tu! tahniah dh pandai tempek ye & keep blogging

    BalasPadam
  7. seronoknya... moga sentiasa happy :-)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT