Ahad, 14 Oktober 2012

Penyejuk tekak...

Assalamualaikum...
dari khamis sampai ini hari.. keje agak banyak...
so untuk hapdet blog yg x gah ni x cukup ruang..
nak pikir msuk entri ape pon x sempat..
tapi tadi sblm aku kuar utk urusan kerja diluar..
aku sempat snap pic ni haaaa...
macam pernah aku cakap dlu...blkg opis mmg banyak pokok tebu yg kiteorunk pakat tanam dlu..
then ini le hasilnye...dek kerajinan en wahab a.k.a pemandu kat opis, kak kiah n praktikum student rehan..
maka dapat le kami nikmati hasilnye...oh yeah..kalo terus mesin pon boleh kan...
tapi kalo diracik n dibuang ruasnya, kulitnya lagi nikmat minum air tebunya...
kebersihan pon dijamin bagus yaa..cam promoter lak..

minum ni tengah hari di panas terik...letak ais...pergh..mmg sedap x hengat..
uols sila jeles ye...cewah...

p/s:ni je yg sempat aku masukkan ari ni...dan nak jenjalan umah uols pon blom sempat...esok pagi ade free la...n jenjalan umah uols pagi esok erk...tadaaa...


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

5 ulasan:

  1. minum sejuk2 time cuaca panas mmg terbaikla.. ayu dah lama x minum air tebu.

    BalasPadam
  2. sedap ni but kata orng x brepa bagsu utk orng ada diabetes & preggie

    BalasPadam
  3. bestnya air tebu.. dan2 rasa sejuk tekak.. heheh

    BalasPadam
  4. gulk...telan air liur olehnya dear,sebab saya pun salah sorang peminat air tebu..hehehe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT