Isnin, 15 Oktober 2012

MUET

Assalamualaikum...
ape khabar semua....nampaknye can nk jenjalan pg td je..
tp mne yg sempat ptg i singgah k..
esok aku ade ujian penting...nak tau ape ke benda ..ni ha
Malaysian University English Test....
aku x pernah amik lagi MUET ni...
so memandangkan tgh amik degree skrg..terpaksa hadap benda ni...wajib
uols semua...pls doakan aku ye...doakan aku lps bhgn 1 dlu...
n skrg duk sibuk usha kut ade soalan bocor...
ngeee..x ke sengal carik soklan bocor..ampun pak...
i just make a preparation...ceh terus speaking tuh..
doakan yg terbaik utkku yee....
citer psl MUET...aku jgk da melangkah masuk ke 3rd year...oh USM
dalam 2 bulan di 2rd year ni...fresh lagi le kan..
sekali lagi ku pohon doa restu kalian...supaya dpat habiskan 3rd year ngan gemilang...
stop...aku nk fokus my Muet dulu la....tadaaa..


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

9 ulasan:

  1. insyaallah
    moga Allah mempermudahkan segalanya esok....

    BalasPadam
  2. semoga semuanya dipermudahkan segalanya ya.. GOOD LUCK!

    BalasPadam
  3. gud luck dear.. all the best k.. :)

    BalasPadam
  4. M.U.E.T hehehe.terus terkenang waktu ambik muet dulu.tapi jagan risau la dear..insyaallah senang je tu :)


    good luck :)

    BalasPadam
  5. wah seronoknya kalau dpt belajo lagi... gud luck dear

    BalasPadam
  6. gud luck dear... seronok dpt belajo lagi...

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT