Khamis, 1 November 2012

Besday Gurl

Alhamdulilah..seperti yg aku telah janji ngan kakak nak celebrate besday dia kat sekolah akhirnya tercapai...teacher dia ckp wat sekali jamuan akhir tahun,...lega dapat tunaikan janji n jamu kawan2 dia makan..
 wah..kakak siap bertopeng...topeng muka tu teacher yg sediakan la...n makanan pon banyak kat meja...ade yg aku bawak n ade yg teacher dia sediakan..
 ni je yg sempat aku prepare..semua wat last minit..dadih coklat...goodies (tag tu wani wat..tq ye..)kek lak sponsor by mak su kakak..bihun goreng singapore lagi...makaroni goreng aku mintak klien aku buatkan...ade kek pisang lagi...nugget pon ade..
 tengok aksi-aksi anak-anak semua excited...heee
 wah...besday gurl sempat tiup lilin....kek angry tu..mase aku bgtau yg maksu dia belikan kek angry bird..siap cakap x nak lagi..katenye nak kek boboi boy kilat...ape tuh..
 sebahagian classmate kakak...
wah...siap ade game lagi yer....
besday gurl yang da tukar baju..baju ni patutnye pakai pagi mase nk ptong kek..sekali x mau..teacher lak cakap kalo baju ade dlm beg awal2 da suh tukar..hii..tu lah kakak...kalo nak suh pakai dress pepagi jgn harap le..yg dia tau seluar n tshirt cukup...tu pon aku sorokkan dress dlm beg..
sgt puas hati walau aku sendiri yg uruskan persiapan nak celebrate..walau keletihan sendirian namun syukur semua berjalan lancar,...be a gud gurl dear,...


..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

6 ulasan:

  1. happy birthday kakak!
    best celebrate dengan kawan2 juga :)

    BalasPadam
  2. mmg seronoklah budak2 ni ye..happy birthday ye kakak!

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum rieda,

    Cantiknya kek angry bird tuuu...Selamat hari lahir buat girl yang comel sangat nih....semoga dikurniakan yang baik2 saja dari Allah..



    BalasPadam
  4. amboi kek dia mengancam hihihi..angry bird lg

    salam kenal dr wani aka ibu qalief

    BalasPadam
  5. Hepi belated besday kakak,semoga jadi anak yg solehah.

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT