Ahad, 18 November 2012

Boring...boring..boring..

Assalamualaikum....anneosayo...
petang hari ini...cuaca mendung tanda hujan mau turun....
ntah jadi atau tidak....
aku keboringan nih....
so layan ape yg ade je la...
 hamper untuk baby Iwan...opismate aku aka Aaron aziz versi ganu...
barang2 baby beli sendiri n wrapping by kerastangan aku le.....
 besau x pensil nih....ni goodies dari Cikna...mase puan tu ke Perak n singgah di Cameron highland..
dibelikan kami ini?satu utk kakak n satu lgi untuk aku la...cantik kan...
lg 1..nampak surat pembekuan cuti ..background pensil tu?
itu surat pembekuan cuti utk kakitangan mcm aku sempena musim tengkujuh nih.....huuu..sodih
 buah ape nih? Rambai,...Rambai cikgu....ade generasi muda yg x kenal buah ni lagi....
ni citer benar  tau...last week, kakak ipar n family dia pulang ke kg utk majlis kawin anak sedara...so kat rumah aku utk lunch sblm kami berangkat ke rumah MIL..then aku tanye anak sedara aku..
kakak...ni buah ape...?
so dijawabnye anak buah aku yg form 3 ni dengan bangga nye bile sekali pandang buah ni...
ni....ermm buah langsat...
satu family gelak wei.....kelakar...
my hero n doters...baik punye perangai dua2 anak aku bile si papanye ade....
maka senang lenangnye aku leh letak jawatan wat sementara...
en somi yg jadi pengasuh...
anak2 mmg x nak dengan aku..malah berebut nak papa dia....
lalalalaaa...time ni leh wat ape yg aku suke...
ekceli pic ni aku curik amik time kenduri baru2 nih....dia xtau,,,
susah sgt nak amik pic my hero en somi nih...

so itu le entri petang hari..dalam melayan keboringan...hujan sudah mula turun setelah beberapa panas membahang.....tadaa....nak solat asar dlu..

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

8 ulasan:

  1. jangan boring.. boring..
    tuler gunanya orang yang keras tangan yerk..
    patutler si hero jarang tampil.. malu...

    BalasPadam
  2. Salam Sis Rieda, thx kasi nasihat n semangat kat saya, bile dah dekat nak bersalin.. mmg sgt nervous, mmg mcm2 cite yg saya dpt kalo bersalin operate ni, Sis, pls emel kan saya doa yg sis dpt tu, emel kat saya emme81@gmail.com

    Terima kasih skali lagi, moga kite jumpe lagi...
    InsyaAllah...

    BalasPadam
  3. ciann cuti dibekukan...nak pi mana pon xleh kan..hurmm xpolahh..kak masa sy kecik2 dulu makan rambai suka telan bijik dia hehe..

    BalasPadam
  4. kulit buah ramabi leg buat gulai kan ! hehehe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT