Ahad, 18 November 2012

Semangat ku hilang....

Assalamualikum uols.....
xtau camne nak mule kalo da lama sgt rest kan....
mood nk masuk keje bukan takat ke laut...tp kemana2 da..
mood nk wat entri pon same....
nak gerak pi keje pon tadi ...sgt Malas.....aduiii...
letih sgt..kepala da dua hari sakit....maybe cuaca yg membahang di sini,,,,
so kire pembuka bicare yg sedikit hampeh...
ku sedang menitip semangat kat diri sendiri je...
tp mmg nak mintak semangat ngan uols skit...
agar aku juge kuat hati n bersemangat....
semangat nak kerja...
semangat nak berbelog...
semangat nak jenjalan umah uols...
semangat nak siapkan hantaran...
semangat nak bersembang......
mane semangat2 aku tu pergi...?
Semangat tu hilang dalam keletihan...
letih ngan kenduri kawin...hari2 kenduri...
mau x letih...manyak makan nasi minyak..lemak naik kepala...
mau x sakit kepala...mau x gemuk...
tidur pun kureng...melayan sedara jauh...
tapi xpe...yg aku cari hari ni....
SEMANGAT YANG HILANG.....
xtau ape motif masuk pic ni...gara2 tengok semua sedara duk berinai..aku pon layan skali..mau kalahkan pengantin perempuan aka anak buah en somi ku....pakai pon sblm majlis akad nikah pada 1 Muharam baru2 nih...tengok si kakak pon xsabau nk pakai inai jgk...ralit je duk perhati aku dipakaikan inai....nak tayang inai ke nak tayang cincin.....heee...

pstt;tgh cari mood n semangat nih..baru leh jenjalan rumah uols....tadaa...



..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

4 ulasan:

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT