Isnin, 12 November 2012

Dark Blue vs Soft Blue..

Assalamualaikum...
salam senin semua...wargh..baru nak mula entri.....adus la..dalam kebusyan membingit sedikit skrg...mood untuk ke belog aku agak kurengg...thanks kat semua yg masih tinggalkan jejak kat entri aku ye...syg uols...

ar pon xtau nak mule ngan citer ape...oppss...nak tengok bunga telur yg kite da buat itu ari x?

meski x lawa..meski x cun..mesti x seghairah yg orang len punye...tp aku tetap excited dabommm...maklum le aku berhempas pulas siapkan bunga telur ibarat....makan x lalu ingat bunga x siap...tido x lena mimpi bunga telur...mandi x basah...ye ke?

at the end..blom lagi...tapi hanye bape kuntum terakhir utk aku habiskan ptg ni...then tugasan len siapkan hantaran kawan lak lps ni....ni le hasilnye...ade sesikit yg aku x puas hati ngan hasil kerja aku nih but utk siapkan bunga telur  x sampai dua minggu...dengan kerja lagi,,anak lagi, rumah lagi...so i take it as a challengers..

 ni le hasilnye..2 tone berbeza...mmg x se gah but puas hati le ngan hasil usaha sendiri...untuk majlis kawin anak sedara khamis nih...ade sedikit kekurangan..kurang kemas n kurang ketelitian...perasan x?
Dark blue Vs Soft blue...
honestly...cost utk wat bunga telur ni mmg save budget le...kebanyakan orang gune crepe paper tapi aku x guna kertas tu...aku pon x sure kertas tu name ape..biasanye kertas yg orang wat alas polifoam untuk hantaran...so kalo nak wat leh le aku ajarkan..selain wedding gift, leh wat utk goodies utk akikah anak pon bole kan...

psstt...x sempat nak jenjalan lagi...nnt ptg skit aku terjah rumah uols oks...sorry, entri sedikit comot..
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

20 ulasan:

  1. warna kegemaran sy tuh..
    cute la bunga² tu..se cute org yg buat..
    mesti puas ati bila dpt lihat hasil air tgn sendiri kan..kan..kan..

    BalasPadam
  2. sy suka sy suka..gaya may may...hik..hik...

    kreatif la...

    BalasPadam
  3. sekali pandang macam buat dengan tisu...tone warna cantik...memang budgetlah kalau buat sendiri...he he he...kalau dekat suh awak buatkan je kalau ada kenduri2..

    BalasPadam
  4. yang ini pown KA rasa dh cukup bagsu tau! cantik & menarik sgt!

    BalasPadam
  5. Bagi kakcik yang tak pandai nak buat sebab kerastangan ni, bunga tu dah cukup cantik dan sempurna. :)

    BalasPadam
  6. Cun2...leh wat tempahan ni...sy pn xreti nk wat bunga ni...nmpak simple n nice je:-)

    BalasPadam
  7. as salam

    memang cantik dan kemas..teringat trend masa akak kawen thn 2002 dulu mcm ni la :)

    BalasPadam
  8. cantikla,sis :) terror buat bnda2 gni eh..bolehla buat bisneskn :)

    BalasPadam
  9. cantikla,sis :) terror buat bnda2 gni eh..bolehla buat bisneskn :)

    BalasPadam
  10. salam kak,,saye rase kombinasi warna sgt cantik tau,hehe lain dripade yg lain,,=) sirius suke !hehe

    BalasPadam
  11. buat sendiri nihhh??? pandainyee wattt ishhh ishhh ishhhh..kalau sy pejam mata sambil tunjuk jari je hehehe...kebetulan sy mmg tengah gile biru laut..

    BalasPadam
  12. hi...salam kenal

    singgah sini terus follow

    jom singgah teratak kite

    psstt.... kalu sudi nnt follow sekali eh

    maceh

    @_@

    BalasPadam
  13. cantik sgt dh tuh sis.. kagum dgn org yg ader bakat seni camnih.. kalau sy ntah ape la jadi.. langsung x nampak bunga kang.. hehe..

    BalasPadam
  14. peered colour saya tu..hihi
    nak lagi..lagi

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT