Ahad, 25 November 2012

Pink Vs Purple....

Assalamualaikum...
selamat petang uols...
intro...da 1 pagi menggodek belog..aku rase da berjaya add author...thanks pd yg membantu...ni pon msh konfius jadi ke tidak....
let's to the point....
ari tu kite ade janjikan nak tunjukkan hasil keras tangan kite,,,
tetiba tukar ganti diri dari 'aku' ke 'kite' lak....ahaks
Pink vs Purple...
bunga telur crepe yg disiapkan saat2 akhir...3 hari sblm majlis kawin kawan aku...
x buat banyak pon coz kertas da habis...
kertas mmg dicampur dengan kertas crepe n kertas warna,..
ni 1 lagi hasil kerastangan aku...13 hantaran yg disiapkan...dalam keadaan serba salah pon ade coz..busy ngan wedding anak buah, kenduri sana sini, demam lagi..tapi tetap kene siapkan....
oppss...tertinggal kotak kek...Alhamdulilah kawan aku menerima dengan seadanya....
so...cam biasa, aku masih setahun jagung dalam bidang ni..memerlukan kritikan kalian untuk aku terus push up n bersemangat....coz aku minat membuat benda2 ni....Dun't worry uols...aku sangat bisa menerima sebarang kritikan...so jgn takut ye.....semua kritikan dialu-alukan.....

pst...aku sedang jenjalan kat uols slow2.....yg x dijejaki lagi....sabau ye.....
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

10 ulasan:

  1. as salam

    awak mmg berbakat lah..teruskan okey:)

    BalasPadam
  2. akhirnya dah siapppp..cantik...suka kombinasi kaler nihh..sejukkk

    BalasPadam
  3. wow..kerastangan pon menjadi kak..
    cun kombinasi warnanya :D

    BalasPadam
  4. Kombinasi warna yg cantik..bunga telur crepe yer,haha

    BalasPadam
  5. salam. cantknyer.. sweet kaler pink+purple..

    rieda fiya ibrahim tu awk kan?? sbb nk g k link blog xde kat profile tu.. nanti awk just tambah je la link blog kat profile, bru org leh bkunjung balik

    BalasPadam
  6. Cantiknya hasil kerastangan tu...mmg feberet kaler M tau pink pepel tu..

    BalasPadam
  7. isyh kalau akakni dah kira dasatler.. tangan akak memang tak reti langsung.. keras jegong...

    BalasPadam
  8. mmg cantik giler kaler2 ni

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT