Isnin, 26 November 2012

Pening lalat

Assalamualaikum....
ape kabo uols....
harap semua sehat n happy slalu...
aku masih pening2 lalat ngan blog aku nih...
hurm..mmg aku da berjaya guna email baru...add author tu da setel...
tapi banyak yg tarak ade kat belog nih....aku masih dalam proses belajar...
dan untuk orang baru berkunjung ke blog aku macam susah aje...
erti kate lain, xleh nak msuk...
back to the true story...
smlm Wani a.k.a opismate aku bawak duyan ke opis....
pergh patutle aku perasan banyak orang jual duyan di kola Berang ni
ghupenye. penangan duyan baru bermula di Hulu ni...
Buah duyan di sini baru luruh...
duyan yg ade sebelum ni duyan luar...
so kenduri duyan le kami semalam...
bukan itu aje...siap ade pengat duyan lagi....
opismate yg masakkan..
best wei..pekena duyan fresh...jgn jeles ye...
sedap x hengat kerja jap nih....

balik pada pening lalat laks...
kalo ade sesape mahir bab2 belog ni bole ajar aku la..
kalo ade new followers tu...
pasti xbole bukak aku punye link..
dia x kuar page depan mcm selalu...
so camner nak buat ye agar bile org bukak
bole terus klik link utk ke belog aku..
betul ke soalan aku...?
so..pls help kalo uols tau.....
pening..pening...

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

27 ulasan:

  1. ni kena tanya yang pakar ni kak..cer try kontek bloger yg terror bab2 ni..cam lysa ke..

    BalasPadam
  2. Saya pun budak baru belajar :D
    sedapnya tengok doyan tu...yumm..

    BalasPadam
  3. bestnya durian. boleh buat durian crepe ni. hehe

    BalasPadam
  4. sebab guna G+ ke? akak tekan tab 'about' skrol ke bawah ada nama blog ni, br akak klik..

    sebab lain akak x taw la sbb akak ni buta siang dan malam bab2 komputer ni..

    sedapnya durian tapi akak pantang durian takut p0ening lagi... durian baru banyak gas..

    BalasPadam
  5. nape ni sy bukak ok jer...cam xde mslah jer blog nih!

    amboi...mkn doyan sakan nmpk..jeles i tau!...

    BalasPadam
    Balasan
    1. coz sy mmg da dlm bloglist ena..tu yg xde prob?

      Padam
  6. Kakak baru kali pertama masuk sini bolehlah pulak dan macam tak ada masalah aje. Em... apa masalah sebelum ini?

    BalasPadam
  7. seb baik KA x makan doyan ni hehehe

    BalasPadam
  8. ni pening lalat makan doyanker sebab blog..
    memang lepas dah settle masalah gambar..
    masalah cam susah nak masuk lakkan..
    entahler akakpun pening lalat gak..
    kalau kawan2 ada masalah tolongler bagitaukan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. btul tu kak..InsyaAllah ade yg akan bantu sy nnt..

      Padam
  9. as -salam..sori baru dtg ye.. sbb baru buka blog ni.. biasalah kat ofis blogspot xleh buka.. rasenya dh settle kan?? sbb lya buka dah ada link untuk ke blog ni... just edit kat profile je la.. nnti, awk leh lah buat tutorial u edit profile y ada link tu...

    rasanya smua author baru & blog y baru di wujudkan akan jd google circle...

    BalasPadam
  10. Demam doyan yek skang ni.. M x layan doyan..hu hu

    BalasPadam
  11. Salam perkenalan.. blog Riedaffya xde masalah.. Leeza blh masuk.. bestnya makan durian tu.. Leeza dah follow:)

    BalasPadam
  12. Sedapnya mkn durian ramai2.Camne dah ok ke blog Rieda nie?

    BalasPadam
  13. Salam kenal.
    Wahhh kat sini ada durian la.

    BalasPadam
  14. skang ni rata2 dok citer psl duyan...tp wani xmkn hehe

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT