Khamis, 20 Disember 2012

Bile Hujung minggu Bekerja...

Assalamualaikum...
selamat siang semua bloggers...
masih dakam suasan hujan n sejuk aje...
dari pagi tadi aku sibuk prepare utk program sabtu ni...
Sabtu...hujung minggu..mesti dalam kepala uols penuh plan nak pi mana kan?
tapi AKU? aku kene bekerja le...
sempena lawatan TPM ke Terengganu..di Kg Pulau Bahagia..
dan Jamuan Rakyat...
aku bukan takat resah tapi sudah jiwa kacau...
dalam kepala ...just nak rest ngan perabih masa ngan anak-anak...
huuuuu..menangis dalam hujan...
Kerja..kerja..kerja....kerja...

tengok langit jam 9.30 pagi tadi,...hujan berenti kejap..
n hujan akan turun la kejap lagi...entah lebat ke tidak
aku plak ngan Linda kena hantar lagi bekalan banjir ke pengkalan hadapan...
aduii..lagi kerja berat...
Berita yg kedengaran pagi tadi...
start 22 Dis ni taburan hujan di Terengganu, kelantan n Pahang makin banyak..
Standby lagi le kami...bukan takat hujung minggu..malam, pagi ..all time jika banjir
just siapkan diri aje...aku da nk kuar...ade 1..2 je yg sempat aku jejak nnt..
petang ni aku jenjalan lg rumah uols k...
nak settle keje lagi..
hati masih menangis...keringat bakal mengalir....
aku kesah bile bekerja di hujung minggu...
..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

17 ulasan:

  1. takpe lah...minggu depan spend masa dgn anak2 pulak yer...:)

    BalasPadam
  2. kerja kuat demi sesuap nasi ek :D

    BalasPadam
  3. kepala pun masih lg pusing..xtau dah ape yg ptut dipikir...

    BalasPadam
  4. bila cuaca mcm ni, nak kuar bercuti pun malas. kompem aku cancel hotel...

    BalasPadam
  5. faham perasaan tu.. penah kena camtu.. mmg sedih.. bengang pun ada.. kuatkan semangat yer..

    BalasPadam
  6. Seb baik KA baru je balik bercuti dari sana! so selamatlah !

    BalasPadam
  7. Hujan2 camni best kalau bleh lepak kat umah ngan family ja kan

    BalasPadam
  8. kita pompuan2 ni bab2 kena keje ot ni maleh betoi kan..bukan apa cian tinggalkan anak..

    BalasPadam
  9. keje.. keje.. jangan fikir2kan..
    memang tak best ler keje hujung minggu

    BalasPadam
  10. Errr rasa cam dah komen..tak pa la..komen lagi la sini hi hi

    BalasPadam
  11. insha Allah jadi iabadah yang baik untuk diri...
    wahh M terkomen dua kali :)

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT