Rabu, 19 Disember 2012

Rezeki datang lagi..

Entah kenapa...maybe capek (kepenatan yg banyak) sehingga mendatangkan sakit kepala yg amat..bukan 2..3 jam ni aje...bahkan dari pagi...agaknye aku terkena tempias hujan..manja jugak fizikal aku ni ye... maklum le musim hujan...kerja masih banyak dan tertangguh..aku da settlekan 13 fail kes dan baru aje letak atas rak depan pintu bilik bos....satu kerja aku beres bos...bodek nampak? Rezki kat opis masih masyuk uols...start musim buah berkunjung ke daerah ini...perut2 kami memang dijamu dengan buah-buahan tempatan..walaupun sakit kepala...mulut x henti menguyah..duku, rambutan, then cempedak sampai...goreng pon sodap..

rezeki terus masyukk..yerla semalam baru gaji kan...so tgh hari tadi aku membodek my old ofismate a.k.a senior la kat opis supaya banjer la kite org semua KFC...nak suh orang banjer but KFC yg dimintak...mintak cekodok ke..bole aje tuan tanah bagi psl murah..lgpon staff ramai...then aku pn bodek berhemah jugak...bukan sampai merayu di kaki...hee.yg nakal ade lak suara tambahan mintak banjer..en sit, banjer le!...hehe...bodek sakan ye..Alhamdulilah kalo rezeki x kemana kan..akhirnya diletakkan duit kat atas meja ku suh belikan kfc....horay...tp biase la da dapat duit aku x makan sorang..suh le aji mezlan pi beli kfc..beli ayam cukup la,,janji semua merasa...x cukup duit engko tambah ji...sempat aku pow aji Lan plak...

ni le hasilnye...Alhamdulilah semua yg ada dalam opis petang ni dapat merasa kfc ni...depa cakap kfc ni pon sedap semacam je..rangup..makan lak time sejuk camni..orang banjer mmg sodap kan  ..yg banjer kami ni..EN SIT BIN CHING..thank u ye...banyak dpt bonus semalam kene pow lak dek kiteorg..moga murah rezeki ye pada yg memberi...tadaa..

..Time Kasih Tok Korunks kerana sudi layanz celoteh Rieda_ffya..

9 ulasan:

  1. Alhamdulillah. Rezeki tu..sedapnya kepsi

    BalasPadam
  2. Woi
    Cikna x dop mkn Sdap nampak
    Ini x adil!!!!!!!

    BalasPadam
  3. wah beshnyer ada yg banjer..eh en sit jkm sama ker?dl en sit ni pernah mari opis idah..dia handle budak2 oku wat recycle yarn..hahha yg kelakarnyer mula2 dia mari igtkan org melayu smpikan ada yg bg salam...sklai bukan org islam ...hik..hik

    BalasPadam
  4. bodek jgn tak bodek yerk...
    dah dapattu doakanlah rezeki yang murah untuk orang yang memberi..

    BalasPadam

Thanks to all sudi bace semua citer TOH..Sudi-sudi tinggalkan komen anda walau 1 jejak...LUV IT